וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקפת המשולש

19.1.2008 / 18:50

מנצ'סטר יונייטד (0:2 על רדינג), ארסנל (0:3 על פולהאם) וצ'לסי (0:1 על ברמינגהאם) ניצחו בחוץ בפרמיירליג. ניוקאסל - בולטון 0:0

הליגה האנגלית ממשיכה להטריף אותנו גם אחרי המחזור ה-23. אחרי שצ'לסי סגרה את הפער מהצמרת לארבע נקודות, היא הסתפקה ב-0:1 על ברמינגהאם בחוץ כדי לשמור על סטטוס-קוו בצמרת. ארסנל יצאה לטיול קליל יותר בחוץ וחזרה עם ניצחון 0:3 על פולהאם. מנצ'סטר יונייטד הזיעה יותר מהתותחנים, אבל לא איבדה נקודות בצמרת אחרי ניצחון 0:2 על רדינג.

תמיר כהן שיחק רבע שעה בתיקו 0:0 של בולטון מול ניוקאסל וקווין קיגאן. בלקבורן ומידלסברו נפרדו בתיקו 1:1, פורטסמות ניצחה את האחרונה דרבי קאונטי 1:3 וטוטנהאם ניצחה את סנדרלנד מהתחתית 0:1.

ברמינגהאם - צ'לסי 1:0

ניקולס אנלקה פתח לראשונה בהרכבה של צ'לסי, בעוד שבצד השני, הרכש החדש של ברמינגהאם, ג'יימס מקפאדן, פתח על הספסל.

לקראת סיום המחצית הראשונה הייתה זו המארחת שסיכנה את השער של פטר צ'ך פעמיים, אבל למזלו של אברהם גרנט זה נגמר ללא שערים.

שער הניצחון של צ'לסי הגיע 11 דקות לסיום, כאשר כדור קרן מדויק מצד שמאל, מצא את ראשו של קלאודיו פיזארו, שנגח בעצמה ממרכז הרחבה.

טל בן חיים היה בסגל, אבל נותר על הספסל לאורך כל המשחק. בזכות הניצחון, צ'לסי שמרה על מקומה השלישי עם 4 נקודות פחות מלמוליכות מנצ'סטר יונייטד וארסנל. ברמינגהאם לעומתה, ממשיכה להסתבך בתחתית.

פולהאם - ארסנל 3:0

מנג'ר פולהאם רוי הודג'סון קיווה לניצחון ראשון, אבל מול התותחנים שבאו להתאושש מתיקו מאכזב מול ברמינגהאם במחזור הקודם - מדובר במשימה בלתי אפשרית. שתי הקבוצות הופיעו למשחק בהרכבים חסרים, אבל זה ממש לא מה שהפריע לקבוצתו של ארסן ונגר.

השער הראשון הגיע בדקה ה-19, כאשר גאל קלישי הגביה כדור רוחב היישר לעמנואל אדבאיור, שנגח משישה מטרים פנימה. 19 דקות לאחר מכן אדבאיור השלים צמד, הפעם המהלך התחיל אצל אלכסנדר חלב שהגביה מימין ובישל לטוגולזי. מי שחתם את התוצאה היה תומאס רוזיצקי, בוולה 9 דקות לסיום.

רדינג - מנצ'סטר יונייטד 2:0

על הנייר היה מדובר במשחק בין ההגנה הגרועה להתקפה הטובה ביותר בפרמיירליג, אבל זה ממש לא נראה לעין במחצית הראשונה, שהסתיימה ללא שערים.

בדקה התשיעית היה זה דייב קיטסון מרדינג, שכבר הצליח להתגבר על ואן דר סאר, אלא שריו פרדיננד הציל את היונייטד ברגע האחרון. ווין רוני וכריסטיאנו רונאלדו רשמו עוד כמה הזדמנויות במחצית, אבל הנמן עמד בגבורה בשער של רדינג. בסופו של דבר היה זה רוני, שהרס לרדינג את השאיפות והעלה את היונייטד ליתרון 13 דקות לסיום, מבישול נהדר של קרלוס טבז. כריסטיאנו רונאלדו התעקש גם הוא לסיים את המשחק הזה עם שער, ושתי דקות בתוך תוספת הזמן של המשחק הוא סיים מתפרצת בצד שמאל והשלים את החגיגה של היונייטד.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

ניוקאסל - בולטון 0:0

תמיר כהן נכנס כמחליף בדקה ה-75, אבל עם כל הכבוד לו, הסיפור הגדול של המשחק הוא חזרתו של קווין קיגאן לקווים בסנט ג'יימסס פארק. מנג'ר נבחרת אנגליה לשעבר חזר לקדנצייה שנייה אצל הג'ורדיס, אבל בניגוד לקדנציה הראשונה בה בילה בעיקר בצמרת, הפעם הוא יגלה שלא הכל ורוד.

אחד מהצעדים הראשונים של קיגאן היה מינויו של מייקל אואן לקפטן והחלוץ שיחק 90 דקות, אבל למרות שליטה של ניוקאסל במגרש והרבה יותר בעיטות לשער, יוסי יאסקליינן שמר על רשת נקייה ושלח את קיגאן וניוקאסל לחשוב מה עושים הלאה ואיך מתחילים לבנות תכנית לחזרה לצמרת.

טוטנהאם - סנדרלנד 0:2

התרנגולים לא חיכו יותר מדי ועלו ליתרון כבר בדקה השניה. נוסוורתי ומקשיין הותירו חור בהגנה של סנדרלנד מצד שמאל של טוטנהאם, מה שאיפשר לאו'הרה לשלוח מסירת רוחב, שהגיעה דרך גופו של ברבאטוב לארון לנון, שכבש מקרוב.

בדקה ה-90 רובי קין השתלט על כדור עומק וכבש שער מרהיב, שרק הוסיף מלח לפצעים של קין אחר, רובי, וקבוצתו סנדרלנד. התרנגולים התקדמו לכיוון מקום טוב במרכז הטבלה, סנדרלנד נותרה מתחת לקו האדום.


משחקים נוספים:

פורטסמות - דרבי קאונטי 1:3
לפורטסמות: בנג'אני 38, 42, 55. לדרבי: לוין ניאטנגה 4.

בלקבורן - מידלסברו 1:1
לבלקבורן: מאט דרבישייר 75. למידלסברו: דייויד וויטר 13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully