וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: שינוי שיטת המשחקים?

18.1.2008 / 17:36

הפורמט הנוכחי יעודכן, כאשר השלב הראשון יצומצם ואילו מספר המשחקים בשלב השני יגדל בצורה דרמטית. ההחלטה תחול, אם וכאשר, מ-2009/10

אוהדי הכדורסל ברחבי היבשת צפויים לקבל בקרוב מספר בשורות משמחות, לאחר שבישיבת מועצת היורוליג שנערכה ביום רביעי בברצלונה החלו בכירי המפעל בדיונים אודות שינוי שיטת המשחקים הנוכחית. המדובר בצמצום משמעותי של שלב הבתים המוקדם, כאשר מספר המשחקים בשלב השני והמכריע (הטופ-16), אשר כיום עומד על שישה בלבד, יגדל דרמטית.

"מדובר רק בשלב של דיבורים, אבל בהחלט פתחנו דלת לשינויים. לקחנו תקופה של כמה חודשים למחשבה ונחזור ונדון בנושא לקראת סיום העונה", נמסר מהיורוליג."אנחנו יודעים שחובבי הכדורסל מוצאים את השלב המוקדם מעט משעמם, אבל לא בכל יום משנים פורמט, כי זה יוצר בלבול בקרב הקבוצות והאוהדים".

בכל מקרה, השינויים המדוברים ייכנסו לתוקף, אם וכאשר, רק החל מעונת המשחקים 2009/10, שכן מדובר בעניין לוגיסטי מורכב הדורש היערכות מוקדמת. בנוסף, עלתה בישיבה האפשרות לערוך את פיינל פור 2009 בברלין, גרמניה, שכבר אירחה בעבר את האירוע. החלטה סופית בנושא תתקבל בקרוב. כמו כן מתכוונים ביורוליג לצמצם את מספר הנציגות האיטלקיות במפעל, מארבע לשלוש בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully