וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצית: ירושלים של מעלה

18.1.2008 / 16:12

הקבוצה של קדוש ניצחה את השיקמה 0:1, בני ג'דידה לא מוותרת במאבק על הלאומית כשהביסה את טירת הכרמל 0:4. הפסד מספר 15 לכפר שלם

הפועל ירושלים רשמה היום (שישי) את ניצחונה ה-12 העונה ומשחק עשירי ללא ספיגת שער, במסגרת משחקי המחזור ה-17 בליגה הארצית. הקבוצה של לופא קדוש יצאה למשחק חוץ נגד השיקמה/רמת חן. שער של שי אהרון בדקה ה-52 העניק לה את ניצחון החוץ, 0:1. איציק לוי מהשיקמה החטיא פנדל בדקה ה-30.

השנייה בטבלה, הפועל בני ג'דידה, חזרה לנצח אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות. ג'דידה הביסה את טירת הכרמל מהתחתית 0:4. אחמד גליון ווהיב כיאל, ממשפחתו של בירם כיאל ממכבי חיפה, כבשו במחצית הראשונה, הזימה וארשיד דאגו לחלוקה שווה בין המחציות. הפועל כפר שלם אירחה את מכבי כפר קנא, בתקווה לרשום ניצחון ראשון העונה. זה התחיל לא רע בשביל סוגרת הטבלה, כאשר ניר גליליאן העלה אותה ליתרון בדקה ה-30, אבל אשרף אלעל ומוחמד עבאס, חמש דקות בתוך תוספת הזמן, קבעו ניצחון חוץ לכפר קנא, והפסד 15 העונה לכפר שלם. רג'יד בראנסי מכפר קנא הורחק בדקה ה-90.

עירוני קרית אתא הביסה את הפועל מרמורק 1:4, כל השערים הובקעו במחצית השנייה. שי דהאן החל במלאכה עבור קרית אתא, אלעד צחקו כבש את השני, מאור סיסו את השלישי ושי דהאן סגר עם עוד אחד, בתווך כבש אדיר שרעבי למרמורק. עופר שטרית כבש צמד לזכות בית"ר/שמשון תל אביב בדקות ה-74, וה-88, כדי להעניק לקבוצתו ניצחון חוץ על בני טמרה, לה כבש מושיק חלפון, רמי עזיז כבש שער עצמי לחובת קבוצתו, בני טמרה, בסיום 1:3 לבית"ר/שמשון תל אביב.

בשבת:

סקציה נס ציונה - הפועל אשקלון 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully