וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנלקה: "אנסה לשכנע את דרוגבה להישאר בצ'לסי"

18.1.2008 / 14:56

אברהם גרנט יקבל עזרה לא צפוייה בנסיונות להשאיר את דרוגבה. הבעלים האמריקאים של ליברפול מכחישים ידיעות על מכירת הקבוצה

ניקולאס אנלקה, שעבר לפני כשבוע לצ'לסי מבולטון תמורת 15 מליון ליש"ט, רוצה לשכנע את דידייה דרוגבה להישאר בצ'לסי. החלוץ הצרפתי שעבר לא מעט קבוצות בקריירה שלו, ועזב את אנגליה וחזר, מרגיש את עצמו מספיק מנוסה במעברים למיניהם, כדי לייעץ לחלוץ מחוף השנהב, שמאז שהלך מורניו, מדבר על עזיבה כמעט בכל הזדמנות. "זה מאוד קשה לעזוב את אנגליה ולחזור לפרמייר ליג, יש לי נסיון במעברים האלה" אמר אנלקה, "אוהבים כאן את דרגובה, הוא כוכב גדול בצ'לסי ובאנגליה. למה לעזוב? בשום מקום אחר בעולם הוא לא ימצא מה שיש בצ'לסי ובאנגליה. אני אדבר איתו כשיחזור מאליפות אפריקה, ואנסה לשכנע אותו לא לעזוב, כי אני חושב שזו תהיה טעות מצידו. בגילו, 29, יהיה לו קשה מאוד לחזור לפרמייר ליג גם אם ירצה. אני עזבתי בגיל 20 וחזרתי, אבל בגילו, זה יהיה לו קשה מאוד".

לא מוכרים

בעלי הבית האמריקאים של ליברפול, ג'ורג' ג'ילט וטום היקס, הכחישו ידיעות שפורסמו באנגליה על רצונם למכור את הקבוצה לחברת ההשקעות של דובאי. נסיכות הנפט העשירה כבר הייתה בתמונת הקנייה של ליברפול, אך הפסידה בסופו של דבר לאמריקאים. על פי הדיווחים באנגליה, היקס ללא ממש מרוצה מההשקעה שלו בקבוצה האנגלית, ורוצה למכור את חמישים האחוז שלו לדובאים.

אי השביעות של היקס, כך על פי התקשורת הבריטית, אינה נובעת רק מחוסר ההצלחה של הקבוצה בליגה, אלא בעיקר בגלל יחסים מתוחים עם שותפו. היקס מיהר להכחיש באמצעות דוברו. "כל שמועה על רצונו של היקס למכור את אחזקותיו בקבוצה לחברת ההשקעות של דובאי או לכל גורם אחר, היא פשוט לא נכונה" אמר הדובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully