וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלחץ משתלט על בית וגן?

18.1.2008 / 13:05

מספר אוהדים הגיעו לאימון בית"ר כדי למחות על ההפסד בסכנין. זנדברג בעט כדור לעברם, בואטנג קרא להם "לשתוק". שום לאוהדים: "אל תחפשו רק את השלילי"

לאימון בית"ר ירושלים היום הגיעו מספר מצומצם של אוהדים לאימון בבית וגן, כדי למחות על ההפסד נגד סכנין (1:0), בשבוע שעבר. במהלך האימון קראו האוהדים קריאות נגד השחקנים. מיכאל זנדברג בעט כדור לעבר מקום מושבם של המנאצים. דרק בואטנג הביע את דעתו גם הוא וקרא לאוהדים "לשתוק". עידן טל ודוד אמסלם מיהרו להרגיע, קראו לאוהדים לחדול מהקריאות וניסו להביא לרגיעה גם בגזרת השחקנים. באימון עצמו לא תירגל עדיין יצחק שום את ההרכב הצפוי, לקראת משחק החוץ ביום ראשון נגד אשדוד.

לאחר האימון יצא יצחק שום עם רכבו לעבר האוהדים, עצר ודיבר איתם במשך עשר דקות ואמר להם: "הייתי בכל העולם. אתה ברמה הגבוהה ביותר. אבל אתם לא יכולים לבוא רק אחרי הפסדים, שמתרחשים פעם ב-15 מחזורים. כשניצחנו את הפועל תל אביב אחרי תצוגת כדורגל, אף אחד לא בא לעודד אותנו ולהגיד דברים טובים. אם הקבוצה שלכם הבקיעה 30 שערים וספגה שמונה, ומובילה את הטבלה בשש נקודות הפרש, תיהנו ממנה ואל תחפשו רק את השלילי. כולנו כאן אתכם, ביחד. קורה שיש ימים פחות טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully