וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אבדה תקוותנו

18.1.2008 / 16:17

הפועל פתח תקוה ממשיכה לשקוע עם הפסד מביך, 1:0 לנועלת הטבלה, הפועל נצרת עילית. ר"ג ניצחה 1:2 את הפועל חיפה בקרית אליעזר

המחזור ה-16 בליגה הלאומית יצא לדרך, והתאפיין בעיקר במפגשים בין קבוצות בחלק העליון של הטבלה, לבין קבוצות התחתית.

הפועל באר שבע רצתה מאוד לנצח מאוד את משחקה הביתי נגד עירוני ראשון לציון על מנת לפתוח פער גדול מה שיותר, אבל סיימה בתיקו 1:1 מאכזב מבחינתה. בני לוד ממשיכה בצלילה החופשית והיא הפסידה בבית 3:0 לרמת השרון במפגש התחתית. במשחק נוסף הפועל רעננה והפועל עכו נפרדו ב-0:0. ביום שבת נמשך המחזור וכרגיל, עם הפתעות כשהפועל רמת גן ניצחה 1:2 את הפועל חיפה, והפועל נצרת עילית הדהימה את הפועל פתח תקוה ומאמנה הזמני, בני קוזשבילי, לאחר שניצחה 0:1. ביום שני תארח המוליכה הכח עמידר רמת גן את מכבי אחי נצרת.

הפועל בני לוד-עירוני רמה"ש 3:0

הם היו הפתעת העונה, הם כיכבו בכותרות, וכולם דיברו על אבו-סובחי וחבריו, אבל כעת בני לוד מתפלשת בבוץ התחתית. האורחים הגיעו מרוצים יחסית, לאחר שבמחזור הקודם הצליחו לגבור על נצרת עילית. בסיבוב הראשון ספגה רמת השרון את התבוסה הגדולה ביותר שלה (5:2) מבני לוד והיום היא נקמה ובגדול.

כבר בדקה החמישית גל גבע הרשית בפעם הראשונה עבור האורחים. בדקה ה-29 שרון גורמזנו כבש את השני והכפיל את היתרון של רמת השרון. ערן זהבי חתם את התוצאה חמש דקות לסיום המחצית הראשונה וסתם את הגולל על הקבוצה של מישל דיין, שהולכת מדחי אל דחי וסוגרת משחק שישי ללא ניצחון. בני לוד יכולה להתנחם שבמורחקים נרשם שוויון כאשר תומאר אטיאס מרמת השרון ואסי בן מוחא מלוד הורחקו ביחד, אחרי שעה של משחק.

הפועל רעננה-הפועל עכו 0:0

הפועל רעננה חשקה מאוד בניצחון מול הפועל עכו כדי להמשיך ולהיצמד לצמרת הגבוהה. הקבוצה מהצפון לעומת זאת, ביקשה להתרחק מהתחתית הבוערת. שתי הקבוצות לא השכילו לכבוש בשעה וחצי של משחק וכל קבוצה אספה נקודה לחיקה. רעננה עם 24 נקודות, עכו עדיין מתחת לקו האדום עם 16 נקודות.

הפועל ב"ש-עירוני ראשל"צ 1:1

המשחק המרכזי של המחזור הגיע מווסרמיל הדרומי. הקבוצה של גילי לנדאו ניצחה במחזור הקודם את מכבי אחי נצרת בחוץ 2:0 והעתיד נראה זוהר. הכתומים מעיר היין אכזבו במחזור הקודם כשלא הצליחו לנצח בביתם את בני לוד ולהעפיל לראש הטבלה.

אבל בליגה הלאומית התרגלנו שמה שקרה בשבוע אחד אינו משפיע כלל ועיקר על השבוע הבא. באר שבע סיימה בתיקו ביתי מאכזב וללנדאו, שרצה לתפוס תאוצה, לא מצליח עדיין להשיג ניצחון ביתי בקדנצייה השנייה שלו בנגב.

הפתיחה דווקא נראתה טוב כשהזר של הקבוצה אנדרה קלדיירה העלה את האדומים מבירת הדרום ליתרון בדקה העשירית. עמוק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, איזן רוני אוחנה את התוצאה. המקומיים לא הצליחו לכבוש עד הסיום, ובסוף 1:1. ראשון לציון שנייה עם 25 נקודות, באר שבע שלישית עם 24.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

הפועל חיפה - הפועל ר"ג 2:1

משהו טוב עובר על הפועל רמת גן בזמן האחרון. ג'ורג' דאטורו אחד השחקנים המאכזבים ביותר בסיבוב הראשון, מתחיל להתעורר ולהזכיר את היכולת שלו מהפועל באר שבע בעונה שעברה, קובי חסן, שהיה קרוב לעזוב את הקבוצה העונה, חוזר לעצמו והיום שניהם הבקיעו והוליכו את קבוצתם לניצחון. דאטורו עשה את זה בדקה ה-42, חסן ב-52 והישאם קיוואן רק צימק בדקה ה-63.

הפועל נצרת עילית-הפועל פ"ת 0:1

רק אפשר לדמיין מה עובר על אוהדי הפועל פתח תקוה: הקבוצה שלהם נתנה פתיחת עונה מצויינת והיתה נראית כאילו היא בדרך חזרה לליגת העל, אבל אז הגיעו שני הפסדים רצופים, אורי מלמיליאן פוטר מאימון הקבוצה, ועדיין לא מונה לו מחליף. מה יכול להיות טוב מזה אם כן, מאשר משחק הערב (שבת) מול האחרונה בטבלה, הפועל נצרת עילית? אלא שכפי שקורה לעיתים קרובות, צריך להזהר ממה שמבקשים, ודווקא סוגרת הטבלה ניצחה 0:1.

פתח תקוה ניסתה נואשות לתקוף את השער, אבל זאת היתה דווקא נצרת עילית שמצאה את הרשת, לאחר שעומרי אלמקייס כבש בדקה ה-79, ושלח את ראשי ואוהדי פתח תקוה ללילה נוסף ללא שינה. לנצרת עילית לעומת זאת, דווקא הניצחון הזה עשוי להכניס קצת תקווה במועדון, ולסייע להם במאבק הקשה נגד הירידיה לליגה הארצית .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully