וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפ"ס-מכבי חיפה: המירוץ לאליפות מתחיל כאן

18.1.2008 / 11:03

אם הקבוצה של רוני לוי רוצה באמת לאיים על בית"ר, זה המשחק בו יצטרכו להוכיח כי הם ראויים. כיאל ייעדר, אוזן ועופר טלקר יפתחו אצל אוחנה

"יש לנו עמוד שדרה, הוא אחד עמודי התווך שלנו ואני לא מתכוון לפרק אותו. אלך לפגישה עם איתמר צ'יזיק מתוך כבוד והערכה, ואומר לו לא. לא אשחרר את עמוד התווך שלנו". כך אמר הבוקר יו"ר בני סכנין, מאזן גנאים, בנוגע לעתידו של מאור בוזגלו בקבוצה. ביום ראשון צפוי מנכ"ל מכבי חיפה לפגוש את גנאים במטרה לשכנעו לשחרר את בוזגלו.

בחיפה העלו הבוקר אפשרות שיפצו את בני סכנין בסכום כסף אם בוזגלו ישוחרר, זאת בנוסף לתשלום שכרו עד תום העונה. גנאים אמר על כך: "אנחנו אולי מועדון קטן ועני, אבל אני לא מחפש כסף. אם הייתי רודף אחרי הכסף, הייתי משחרר את סורמה ויבוריאן". אחת האפשרויות שעלתה בחיפה, במידה ובוזגלו לא ישוחרר, היא לשחרר את הקשר ג'ון קולמה. גנאים: "אני יודע שחיפה רוצה, לא אשחרר גם אותו. אם נדבר עליו, זה יהיה רק על העונה הבאה".

בסכנין מתכוונים לבקש מצ'יזיק לשחרר את תומר חמד ומאור מליקסון. האחרון כבר הביע נכונות להצטרף למועדון האדום.

לפי אימון חיפה, ליאור רפאלוב מועמד לפתוח בהרכב על חשבונו של בירם כיאל המוצהב. ג'ובאני רוסו ישחק בעמדה אחורית יותר, יחד עם גוסטבו בוקולי, עומרי אפק ימשיך לקבל הזדמנות בקישור. רוני לוי מתבלט האם לעלות בהרכב הראשון עם אלון חרזי כמגן ימני, או עם אייל משומר. בשבוע שעבר תורגל משומר בהרכב הראשון, וחרזי פתח בהרכב.

לאחר האימון כינס רוני לוי את השחקנים ואמר להם בין היתר: "משום מה, מקננת בי הרגשה ואני חש שמספר שחקנים פה שאננים, על אף שמצפה לנו משחק קשה במיוחד. הפועל כפר סבא לא תוותר לנו, וכמו בעונה שעברה, כשניצחה אותנו 0:1 אחרי תקופה ארוכה בה לא ניצחה בבית, היא תרצה לשבור גם הפעם את השרשרת. אין לנו את הפריבילגיה להיות שאננים".

המאמן צפוי לשוחח בתחילת השבוע שוב עם הבעלים יעקב שחר, במטרה לבחון את האפשרות לצרף קשר אחורי זר. נראה כי לאור הענקת מעמד של תושב ארעי לגוסטבו בוקולי, הבקשה של המאמן תאושר. המגן רוני גפני צפוי לטוס בקרוב לחו"ל על מנת לעבור ניתוח שיזרז את תהליך החלמתו.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ', אייל משומר (אלון חרזי), דקל קינן, דייגו קרוסה, אלירן דנין, ליאור רפאלוב, עומרי אפק, גוסטבו בוקולי, ג'ובאני רוסו, יניב קטן, רנאטו.

אוחנה משאיר את טלקר, והולך עליו

הנהלת הפועל כפר סבא קיבלה אמש החלטה כי המגן עופר טלקר לא ישוחרר להפועל תל אביב. טלקר עצמו קיבל את ההודעה ויישאר בכפר סבא עד תום העונה. "הוא שחקן שחשוב לנו והוא נשאר איתנו", אישר המנכ"ל, גבי קצרה.

הבלם מרק גורמן, שמתאמן בקבוצה בשבוע האחרון, עשוי להצטרף רק בעונה הבאה. בבית"ר טוברוק אישרו כי החלוץ ימשיך לשחק בקבוצת הנוער עד תום העונה, וזאת בעקבת הסגל הצר שלה.

בקבוצה עורכים הכנות לקראת המשחק מול מכבי חיפה (שבת, 19:00, לויטה). הבלם המורחק דגלאס דה סילבה ייעדר. ככל הנראה, אוחנה יפתח עם אורי אוזן כבלם, ואז טלקר ייפתח בעמדת המגן הימני. החלוץ ביל גונזאלס, שהיה מעורב בשלושת השערים בניצחון 2:1 על הפועל תל אביב (שער עצמי, הוכשל בפנדל ובישול), יפתח בהרכב לצדו של סמואל יבואה. אבי קנפו ימשיך לחכות להזדמנות על הספסל.

בהמשך לפרסום בוואלה! ספורט, בנוגע לעתידו של החלוץ קוואמה אובנג דארקו, בקבוצה עדיין שוקלים להחתימו ולצרפו בעונה הבאה. אם יוחלט להחתימו כבר עכשיו, ייתכן והוא יושאל לקבוצה בליגה הלאומית.

הרכב משוער: אוהד לויטה, עופר טלקר, אורי אוזן, לירון זרקו, לירודיאו גונזלבאש, יעוזה אבובקרי, אלירן סיימון, בן לוז, גיז'רמו ישראלביץ', סמואל יבואה, ביל גונזאלס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully