וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוארץ: "לצערי, אובוקה סובל מהרס עצמי"

18.1.2008 / 10:52

יו"ר מכבי פ"ת התארח בפורום האוהדים: "פביאן לא בובה". קדוסי לקראת המשחק מול נתניה:"אם נפסיד, נתניה תתרחק". חלוץ מיוון עלה וירד מהפרק

יו"ר מכבי פתח תקוה התארח אתמול בפורום האוהדים של הקבוצה וענה על שאלות. על המאמן עופר פביאן אמר: "עופר מאמן שמגיע לו צ'אנס, הוא פועל כעצמאי מוחלט ולא שום בובה. יש לו את מלוא הסמכות ומלוא האחריות". על מטרות הקבוצה אמר: "היעדים שלנו הינם להגיע לגביע אופ"א מהליגה כלומר אחד מארבעת המקומות הראשונים". על השאלה מדוע פליקס אובוקה לא זוכה לאשראי רחב מהמאמן אמר: "כל ההחלטות המקצועיות הם החלטות של מאמן, פליקס שחקן מצוין שסובל מהרס עצמי, לצערי הרב".

בקבוצה מייחסים למשחק הקרוב מול מכבי נתניה (מוצ"ש, 18:30) חשיבות יתרה. היו"ר משה זוארץ כינס השבוע את שחקני הקבוצה ואמר להם: "צריך לתת את הלב והנשמה נגדם בשביל לנצח. לקחנו 2 נקודות מ~12 אפשרויות, זה לא מספיק". גם המאמן עופר פביאן יודע שהפסד במשחק הזה עשוי לערער את מעמדו.

"נתניה קבוצה חזקה, אבל היא תבוא פחות לידי ביטוי במגרש שלנו", אומר החלוץ אוהד קדוסי לקראת המפגש בין הקבוצות. "אנחנו רוצים את הנקודות ואני מקווה שננצח. האמת היא שאנחנו לא במצב טוב, אחרי שני תיקו ושני הפסדים ונקווה שאחרי המשחק הזה נצא לדרך חדשה ואנחנו חייבים לעשות זאת. אם ננצח, נחזור חזרה להתמודד עם כרטיס לאופ"א, אם נפסיד נתניה תתרחק". מוראד מגמאדוב (מתיחה) צפוי לפתוח בהרכב, אבל קובי גנון (חולה) יישב ביציע. אסמעיל עמר צפוי לחזור להרכב.

המועדון הודיע אתמול כי החלות היווני, ג'ורג' וקופציס, שמשחק כיום באומוניה ניקוסיה בקפריסין, עשוי להגיע בימים הקרובים להתרשמות בקבוצה. כרגע לא נבחן בקבוצה אף שחקן זר או ישראלי. בסופו של דבר החלוץ ירד מהפרק בטענה כי אינו מתאים מקצועית לקבוצה.

הרכב משוער, מכבי פ"ת: אוהד כהן; אסמעיל עמר, מוראד מגמאדוב, ניצן דמארי, נאור פסר; חאבייר דירסאו, בלסינג קאקו, סולי צמח, לירן כהן (פליקס אובוקה); אוהד קדוסי, רוביל סרסור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully