וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוברי מתקרב לפודיום, גל פרידמן פרש

18.1.2008 / 8:14

גולש הרוח הישראלי שמר על המקום השני בתום 9 שיוטים באליפות העולם בניל פרייד. מדליסט הזהב מאתונה סיים 32 ולא יתחרה יותר השנה

גולש הרוח הישראלי, שחר צוברי, הולך ומתקרב למדליה היסטורית מבחינתו באליפות העולם בגלשני רוח מדגם ניל פרייד, שמתקיימת בניו זילנד. היום (שישי) התקיים שיוט אחד בלבד בגלל רוח חלשה, אותו סיים צוברי במקום החמישי. בתום תשעה שיוטים, לצוברי יש 40 נקודות שליליות, כאשר בנוסף הוא גם צימצם פערים מהמוביל הניו זילנדי, טום אשלי, לו יש 36 נקודות. ז'ואו רודריגז הפורטוגלי מדורג שלישי עם 45 נקודות.

נמרוד משיח סיים את השיוט במקום התשיעי וסיים כשהוא מדורג במקום ה-14 הכללי. עמרי חצור סיים במקום ה-29. גל פרידמן, מדליסט הזהב מאתונה סיים את התחרות במקום ה-32 ואיבד סיכוי להגיע לאולימפיאדת בייג'ינג. כצפוי, הודיע פרידמן על פרישה מפעילות לשנה הנוכחית.

מתחרות הנשים אין בשורות יותר מדי טובות בגזרה הישראלית וככל הנראה, אחרי שתי אולימפיאדות, לא תהיה לנו נציגה ישראלית בבייג'ינג. כזכור, לי קורזיץ ומעיין דוידוביץ' צריכות לסיים בין 10 הראשונות כדי לקבוע את הקריטריון, אלא שאף אחת מהן לא קרובה לעשות את זה. בתום תשעה שיוטים, קורזיץ סיימה במקום ה-23 ואילו דוידוביץ' במקום ה-29.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully