וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא לפספס את הרכבת

18.1.2008 / 7:30

מנצ'סטר יונייטד באה עם רצף נפלא של שלושה ניצחונות "על האפס", וגם פיורנטינה מגיעה במצב טוב יותר מטורינו. כל זאת ועוד בפינת המומנטום

בפינת המומנטום השבוע בחרנו מספר משחקים מהליגות האירופאיות, כדי לבדוק כיצד מגיעות הקבוצות אל המשחקים. אין דרך טובה יותר לסגור את השבוע עם עוד קצת מזומנים, ולשם כך אנו בוחנים את המשחקים המרכזיים בליגה האנגלית, האיטלקית והספרדית.

משחק מספר 43: רדינג – מנצ'סטר יונייטד (רדינג במקום ה-13, מנצ'סטר יונייטד ראשונה). למרות ההבדלים הגדולים בין מנצ'סטר יונייטד של משחקי הבית ומשחקי החוץ, האלופה מגיעה למשחק חשוב שבו היא חייבת לצאת עם הנקודות. רדינג דומיננטית הרבה יותר בבית (19 נקודות לעומת 3 בלבד בחוץ). למרות זאת, רדינג לא ניצחה בכל ששת המשחקים האחרונים שלה, ובמשחק האחרון היא נוצחה בגביע 1:0 על ידי טוטנהאם. החניכים של פרגוסון ניצחו בכל שלושת המשחקים האחרונים "על האפס", ופרט להפסד 2:1 לווסטהאם הם עם רצף מצוין. אין ספק שהמומנטום שייך להם.

משחק מספר 63: ניוקאסל – בולטון (ניוקאסל במקום ה-11, בולטון במקום ה-15). למרות שהיא במרכז הטבלה, ניוקאסל היא בין הקבוצות שסופגות את מספר השערים הרב ביותר בבית, בולטון גרועה מאוד בחוץ, עדיין לא ניצחה שם והשיגה רק שתי נקודות. המגפייז ניצחו במשחקם האחרון 1:4 את סטוק, אך פרט לכך הם לא ממש יודעים את טעמו של הניצחון, בעיקר בתקופתו של סאם אלרדייס. בולטון אף היא לא עם מומנטום טוב, והיא הפסידה בארבעה מחמשת המשחקים האחרונים שלה. המומנטום של השתיים זהה.

משחק מספר 76: חטאפה – סביליה (חטאפה במקום ה-15, סביליה במקום השמיני). סביליה משחקת רע מחוץ לבית והשיגה רק ניצחון אחד בתשעה משחקים. למרות מיקומה, חטאפה ניצחה בשלושה מחמשת משחקיה האחרונים, ובשניים נוספים היא הפסידה. סביליה לא ניצחה באף אחד משלושת המשחקים האחרונים שלה, ואף הודחה באמצע השבוע על ידי ברצלונה מגביע המלך, אך לפני אותם שלושה משחקים היא ניצחה פעמיים. מומנטום יחסית דומה.

משחק מספר 79: פיורנטינה – טורינו (פיורנטינה חמישית, טורינו במקום ה-16). על פי הסטטיסטיקה, פיורנטינה מעט טובה יותר בחוץ מאשר בבית, טורינו עדיין מחפשת ניצחון חוץ ראשון. פיורנטינה ניצחה בכל ארבעת משחקיה האחרונים (האחרון בשמינית הגמר 0:2 על אסקולי), טורינו לא ניצחה בשלושת המשחקים האחרונים ומגיעה אחרי תבוסה 4:0 לרומא. המומנטום עם פיורנטינה.

משחק מספר 81: ויאריאל – ולנסיה (ויאריאל חמישית, ולנסיה שביעית). ויאריאל אמנם ניצחה בשני המשחקים האחרונים שלה את הואלבה ודפורטיבו לה קורוניה, אך בשלושת המשחקים שקדמו להם היא לא הצליחה לעשות זאת. ולנסיה עם מומנטום לא טוב, ולמרות הניצחון על בטיס 1:2 בגביע המלך, עוד קודם לכן היא השיגה תוצאות רעות. מומנטום בינוני לשתי הקבוצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully