וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע איטלקי: מי יעצור את אינטר?

17.1.2008 / 22:52

הקבוצה של מאנצ'יני, שאף העלה את בנו, פיליפו, הביסה 0:3 את רג'ינה והתקדמה לרבע הגמר. גם לאציו עלתה, אחרי שסיימה ב-1:1 עם נאפולי

שמינית גמר ליגת האלופות, אליפות שלישית רצופה קרובה, וכעת, רבע גמר גביע איטלקי. הכול הולך כל כך בקלות לאינטר. היכן הקבוצה של רוברטו מאנצ'יני תיעצר, אם בכלל?

הנראזורי אירחו הערב (חמישי) את רג'ינה במסגרת גומלין שמינית גמר של הגביע האיטלקי. במשחק הראשון ניצחה אינטר 1:4, כך שהיום הרשה לעצמו המאמן לעלות את ההרכב השני שלו, ואפילו את בנו בן ה-17, פיליפו, שהחליף את הרנן קרספו בדקה ה-81. זה לקח להם קצת זמן, אבל בדקה ה-33 הגיע הראשון של קרספו. 11 דקות לאחר מכן עמנואלה קאסקיונה, קשר האורחים, כבש, אבל לרשת קבוצתו. בדקה ה-89 חתם סזאר את התוצאה (1:7 בסיכום הכללי). המילאנזים ניצחו 0:3 וטיפסו בקלילות נוראית עוד חווק בסולם. ברבע הגמר ייפגשו הנראזורי את יובנטוס.

המשחק השני שנערך הערב, הפגיש את נאפולי ולאציו בקרב התכולות באצטדיון סאן פאולו. ההתמודדות הייתה צמודה יותר, שכן במשחק הראשון ניצחה הקבוצה מעיר הבירה 1:2. הנאפוליטנים היו זקוקים לשער על מנת להעפיל לשלב הבא, אבל מי שעלתה על הלוח ראשונה הייתה לאציו. החלוץ האלבני איגלי טארה כבש בדקה ה-55. נאפולי השוותה משער של מאוריציו דומיצי, 11 דקות לסיום, אבל תיקו 1:1 בסיום (2:3 בסיכום הכללי) לא הספיק לה. הקבוצה של דליו רוסי בשלב הבא, שם תפגוש את פיורנטינה.

בשני משחקי רבע הגמר האחרים תתמודד קטאניה עם אודינזה. רומא, מחזיקת הגביע, תתעמת עם סמפדוריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully