וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצליה-הפועל ת"א: ארבייטמן סיכם לשנתיים וחצי

החלוץ יחתום בראשון. בינתיים, האדומים ייצאו ל"בונבוניירה" בלעדיו, אבל עם שני הבולגרים בהרכב. בהרצליה, לביא יפתח במקום ג'ובאניני ששוחרר

הימים האחרונים היו סוערים בהרצליה. בלמה הברזילאי של הקבוצה מרסיו ג'ובאניני נחתך מהקבוצה על ידי המאמן פרדי דוד בשל רצונו לשדרג את חוזהו, ובהגנת הרצליה נפער חור. עד שהקבוצה מהשרון תביא בלם מחליף, היא תאלץ להסתדר ללא הברזילאי במשחק התחתית החשוב בו תארח את הפועל תל אביב (שבת, 17:00). מי שייחפה על חסרונו של ג'ובאניני הוא ברק לביא הצעיר, אבל העדרותם של חיים מלכה הפצוע ומיטייה מורץ המוצהב, יוצרת לפרדי דוד בעיה קשה בהגנה.

הרצליה יכולה להתנחם שמולה תשחק ההתקפה הגרועה בליגה, אבל אין ספק שבמשחק הקרוב השוער איתמר ניצן יידרש ליותר בגלל העדרותם של שחקני ההרכב הקבועים.

הבעלים אריאל שיימן לא מודאג בקשר לבעיה שיצר ג'ובאניני לקראת המשחק החשוב: "אנחנו לא תלויים בשחקן אחד, הוא בחר בדרכו ומקומו לא איתנו". בשלושת משחקיה האחרונים צברה הרצליה 5 נקודות מ-9 אפשריות, דבר שנסך ביטחון בשחקנים וגרם לרוח אופטימית במועדון. ניצחון על אלי גוטמן ושחקניו, יכול להוות אבן דרך במסע ההישרדות של הקבוצה מהשרון.

הרכב משוער: איתמר ניצן, איתן עזריה, דייהו דייויס, ברק לביא, כפיר אדרי, אסי משיח, מהרן ראדי, עומר בוקסנבוים, שלו מנשה, סעיד מקאסי, צ'טם אנטויה.

ארבייטמן סיכם, יחתום ביום ראשון

הפועל תל אביב ערכה הבוקר את אימונה המסכם לקראת המשחק נגד מכבי הרצליה במסגרת המחזור ה-16 בליגת העל. לאחר הקשיים במשא ומתן סיכם שלומי ארבייטמן את תנאיו בקבוצה. החלוץ יחתום ביום ראשון על החוזה, לתקופה של כשנתיים וחצי, אבל כמובן לא יעמוד לרשות גוטמן בשבת.

את מקומו של טל חן, שהורחק במשחק ההפסד בשבוע שעבר להפועל כפר סבא בבלומפילד, ימלא הבולגרי אלין טופוזאקוב. את דני בונדר, שנפצע בשבוע שעבר וסיים את העונה, יחליף מגן הקבוצה עמאר מנצור. לפני כשבועיים קיבל מנצור הודעה לפיה הוא משוחרר מהקבוצה, אך בהפועל תל אביב החליטו להחזיר את המגן עקב פציעתו של בונדר.

בחלק ההתקפי צפוי הקשר הבולגרי דמיטאר טלקיסקי לפתוח על חשבונו של ראובן עובד, שלא תורגל בהרכב הפותח. את מקומו של מזואה אנסומבו המוצהב, שיעדר מהמשחק נגד הרצליה, ימלא ביברס נאתכו הצעיר.

שחקן בהפועל תל אביב אמר לאחר האימון היום: "זהו משחק חשוב מאוד. אם חלילה נפסיד זה יהיה כבר 9 נקודות הפרש מהרצליה ואסור לנו שזה יקרה. אנחנו נעלה נחושים כי אנחנו חייבים לנצח מעכשיו כל משחק".

אלי גוטמן אמר לחניכיו באסיפת הקבוצה היום: "אנחנו קבוצה טובה וראו את זה בשבוע שעבר. הנעת הכדור שלנו הייתה טובה מאוד במחצית השנייה וככה אני רוצה שתיראו. לא מעניין אותי מול מי אנחנו משחקים, מעכשיו כל משחק הוא בשבילכם משחק העונה".

המאמן ועוזרו יוסי אבוקסיס הדגישו בפני שחקני הקבוצה את השמירות האישיות בכדורים החופשיים ובקרנות. גוטמן הראה לשחקנים קטעי וידאו מהמשחק בשבוע שעבר נגד כפר סבא.

הרכב משוער: גליל בן שאנן, עמאר מנצור, וואליד באדיר, אלין טופוזאקוב, יגאל אנטבי, ביברס נאתכו, שי אבוטבול, עידן סרור (רועי דיין), ברוך דגו, דמיטאר טלקיסקי, פאביו ג'וניור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully