וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרף: "אנחנו צריכים ללכת על המקום השני בבית"

17.1.2008 / 21:55

צביקה שרף סבור שריטאס וילנה תזכה במקום הראשון, ושעל קבוצתו לכוון למקום אחר. על וויצ'יץ': "לא רציתי לסכן אותו במשחק הזה"

משחק היורוליג הערב (חמישי) מול ציבונה זאגרב היה אמור להיות בראש ובראשונה משחק החזרה של ניקולה וויצ'יץ' ליורוליג, לאחר שנעדר במשך תקופה ארוכה בגלל פציעה. אלא שרצה הגורל (או צביקה שרף), והקרואטי ישב על הספסל למשך כל 40 הדקות בניצחון הקבוצה,76:81 על ציבונה זאגרב המקומית. בקבוצה מאוד מעודדים מרבע שני נהדר, בו עצרו הצהובים את המקומיים על 4 נקודות בלבד, ועלו ליתרון 21, אך באותה מידה צריכים במועדון לעשות חושבים כיצד איבדו יתרון כל כך מבטיח, בצורה כל כך מהירה.

"כולם בחדר הלבשה אמרו שזה לא נגמר", אמר בסיום המאמן צביקה שרף, שטען כי ניסה לגרום לשחקנים להפנים זאת, אך לשווא. "אני קצת צרוד וצעקתי מספיק חזק". שרף הודה כי קבוצתו לא התמודדה טוב עם הקרואטים במחצית השניה, אבל באותו זמן גם החמיא ליריבתו: "נכון שהיתה לנו ירידה ביכולת ההתקפית, אבל היה לנו קשה לעצור אותם ברבע השלישי. בסך הכל ציבונה של החצי השני היתה קבוצה טובה מאוד ברמת יורוליג, אבל בסופו של דבר היו לנו כמה פעולות שהביאו לנו את הניצחון".

כשנשאל על יתרון 21 הנקודות שהלך לאיבוד, אמר המאמן: "אני מוכן לחתום על כל משחק לנצח 5 עד סוף העונה". כאמור, היה זה אמור להיות משחק החזרה של ניקולה וויצ'יץ', אך בסופו של יום הוא לא שיחק אפילו דקה. "רצינו לתת לו לשחק", אמר שרף, "אבל הוא צריך חימום. בנוסף, חשבתי שהקרואטים הושפלו ברבע השני ושהם ישחקו קצת יותר אגרסיבי ומלוכלך ולא רציתי לסכן אותו".

מאמן הצהובים התייחס בין השאר לשאלה האם לקבוצתו יש סיכוי לזכות במקום הראשון בבית, והפתיע בתשובתו: "אני לא חושב. אני מאמין שריטאס ינצחו בשבוע הבא ויזכו בו. לדעתי אנחנו צריכים ללכת על המקום השני הטוב ביותר בכל הבתים על ידי שלושה ניצחונות. אני רוצה להגיע לפיינל פור, אבל אני לא יכול להבטיח, אני רק יכול להבטיח לעשות את כל מה שאני יכול לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully