וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיסאות מוזיקליים באנגליה

17.1.2008 / 20:48

קבוצות הפרמיירליג מתחזקות לקראת החלק השני של העונה. פולהאם סגרה עם קינג, מקפאדן לברמינגהאם, דיארה לפורטסמות' וטיילור לבולטון

כזכור, חלון ההעברות נפתח וקבוצות הליגה האנגלית ממשיכות בכיסאות המוזיקליים.

קבוצתו המתקשה של המנג'ר החדש רוי הודג'סון, פולהאם, סיכמה על העברתו של מרלון קינג משורות ווטפורד, תמורת סכום של כ-5 מיליון ליש"ט. העיסקה תכלול כמו כן את מעברו של חלוץ הקוטג'רס גון קולינס לווטפורד, מליגת המשנה. קינג הבקיע 37 שערים ב-82 הופעות במדי הצרעות, מאז הגיע למועדון בדצמבר 2005 מנוטינגהאם פורסט.

* ברמינגהאם סיכמה עם אברטון על העברתו של חלוץ הטופיס ג'יימס מקפאדן לשורותיה. מנג'ר הכחולים אלכס מקליש היה מאמנו של מקפאדן עד לא מזמן בנבחרת סקוטלנד, וכעת נראה שהשניים ישובו לשתף פעולה. מקפאדן הוחתם על ידי מנג'ר אברטון דייויד מויס בספטמבר 2003 וכבש 18 שערים ב-137 בהופעות. למרות זאת, מקפאדן לא הסתגל טוב במועדון ושמו נקשר במעבר אפשרי בעבר לסלטיק. חברו של מקפאדן לנבחרת גארי אוקונור אמר: "ג'יימס הוא כישרון ענק. אם הוא יעבור לברמינגהאם, זו תהיה החתמה פנטסטית".

* בולטון ממשיכה להתחזק. לאחר שהחתימו את תמיר כהן גרטאר סטיינסון, העבירו הוונדררס לשורותיהם את שחקן פורטסמות' מתיו טיילור והחתימו אותו על חוזה לשלוש שנים וחצי. "הוא הוכיח שהוא מתאים לפרמיירליג והוא יביא איכות לסגל שלנו", אמר מנג'ר בולטון גארי מגסון. "מספר מועדונים התעניינו בו ואני שמח ששמנו יד עליו". טיילור הצטרף לפומפי בשנת 2002 והבקיע 29 שערים ב-204 הופעות.

* פומפי לא רק משחררת שחקנים, אלא גם מחתימה. הקבוצה של הארי רדנאפ החתימה את קשר ארסנל לסאנה דיארה על חוזה לתקופה של שלוש שנים וחצי. "לדעתי, הוא אחד הקשרים הכי טובים בפרמיירליג, ויש לו פוטנציאל להיות מהטובים בעולם", אמר רדנאפ. "הוא חזק, כוחני, מהיר ויודע למסור. אתה לא משחק עבור נבחרת צרפת, אם אתה לא שחקן איכותי".

דיארה הגיע לממלכה והצטרף לצ'לסי, אבל עבר לארסנל בקיץ האחרון בעבור שני מיליון ליש"ט. חרף זאת, המעבר לאמירויות לא קנה לצרפתי מקום של קבע בהרכב והוא החליט לנסות את מזלו מחוץ ללונדון.

* וויגאן חיזקה עצמה במגן מיינור פיגרואה. השחקן בן ה-24 יצטרף אליה בהשאלה עד תום העונה. "תמיד היה לי רצון לשחק באנגליה, וכעת קיבלתי את הצ'אנס להוכיח את עצמי, בליגה שאותה אני מחשיב לטובה בעולם. אני מתרגש", אמר פיגרואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully