וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חורחה קבאז'רו סיכם את תנאיו במכבי נתניה

אריק רחמיאן

17.1.2008 / 18:43

הקולומביאני הרשים את עטר ויצטרף למועדון. שחקן בקבוצה: "סוף סוף מגיע מישהו עם רזומה". בשישי ייערך יום לגילוי כישרונות צעירים

חורחה קבאז'רו חתם הערב (חמישי) במכבי נתניה. השחקן יתפוס את מקומו של תמיר כהן, שעזב לבולטון. החוזה של הקשר הוא עד תום הענה הנוכחית, עם אופציה להארכה לשנתיים נוספות. ישתכר כ-120 אלף דולר לעונה. קבאז'רו יעמוד לרשותו של המאמן רק במשחק בשבוע הבא מול מכבי תל אביב בקופסא. אחד האחראים להגעתו, הוא קשר בני סכנין ג'ון קולמה, חברו הטוב, שהמליץ בפניו בחום להגיע לארץ. על פי גורם בנתניה, השחקן יישאר בארץ ולא ישוב לקולומביה.

קבאז'רו הגיע הבוקר ארצה, לאחר שלושה ימים של טיסות ונסיעות וערך בדיקות רפואיות שהוגדרו בהצלחה. למרות העיייפות המצטברת, ביקש ליטול חלק באימון ואף סיים אותו. שחקן בכיר בנתניה התלהב ואמר: "סוף סוף הגיע לנתניה שחקן עם רזומה מבטיח, שיכול לשדרג אותנו בצורה משמעותית".

בתוך כך, בנתניה נשלמות ההכנות לקראת המשחק ב'אורווה' בשבת מול מכבי פתח תקוה. הערב (חמישי) קיימה הקבוצה אימון בסגל מלא, כאשר הבשורה המשמחת מבחינתה היא חזרתו של לירן שטראובר. השוער, שלא התאמן ביומיים האחרונים עקב פציעה בשריר הירך האחורי, השלים אימון מלא ועל פי ההערכות יעמוד בשבת לרשותו של ראובן עטר. בכך תוסר דאגה גדולה לנתניה, נוכח העובדה שגם השוער השני גל ניר פצוע מזה כחודשיים. "אני עדיין סובל מכאבים, אולם הייתי חייב לנסות להשלים ולערוך אימון מלא", אמר שטראובר בתום האימון.

ביום שישי (14:30) תקיים הקבוצה יום של גילוי כישרונות צעירים. היום יתקיים באצטדיון הקופסא, מיד עם סיום אימון קבוצת הבוגרים. המאמן ראובן עטר נתן את חסותו לעניין ואף יהיה נוכח בבחינות המועמדים. מי שנטל חלק פעיל בגיוסם והבאתם של המועמדים הוא שחקן המועדון אמייה טגה. הקשר חילק פלאיירים בשבועיים האחרונים בשכונות מצוקה. טגה יטול גם חלק בצוותא עם מנהל מחלקת הנוער בני לם ביום המאורגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully