וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר כהן: "לכל אחד יש תחליף"

יצחק סולומון

17.1.2008 / 18:39

בבני סכנין טוענים שלמאור בוזגלו חוזה עד סוף העונה ושהוא לא ישוב לחיפה, אבל מאיר כהן רומז אחרת. פגישה בין הצדדים ביום ראשון

בבני סכנין ממשיכים לדבוק בעמדה הרשמית אותה הם משדרים שוב ושוב, לפיה למאור בוזגלו יש חוזה בקבוצה עד לסיום העונה, וכי אין להם כל כוונה לשחרר אותו, למרות היחסים המצוינים עם מכבי חיפה. דבריהם של אנשי סכנין הגיעו כתגובה לפגישה שנקבעה בינם לבין אנשי מכבי חיפה ביום ראשון.

המאמן אלישע לוי אמר היום: "נעשה הכול כדי לשמור על המבנה של הקבוצה, ואפילו להתחזק בעוד שני שחקנים. בקטע הזה אני ומאזן רואים עין בעין את טובת הקבוצה. אותנו מעניין רק האינטרס של בני סכנין. מצד שני אנחנו יודעים שאי אפשרה להחזיק אף אחד בכוח. אני יכול להגיד שנכון להרגע (חמישי) עדיין לא הייתה שום פנייה ממכבי חיפה בנושא מאור בוזגלו, ואני לא יודע על שום פגישה צפויה".

בוזגלו מצידו משדר עסקים כרגיל. באימון היום (חמישי), באצטדיון דוחא, הוא התנהג כרגיל, ולדברי שחקנים בקבוצה נושא מכבי חיפה כלל לא עלה. "הוא נראה רגיל, הראש שלו היה כאן ולא בשום מקום אחר", אומרים בסכנין.

הקפטן מאיר כהן התייחס לסוגיה: "מאור בוזגלו הוא שחקן טוב, שחקן מצוין, אבל לכל אחד יש תחליף. לדעתי הוא צריך לסיים את העונה בסכנין. הוא מצליח כאן, ולא ממהרים לעזוב מקום שמצליחים בו. מכבי חיפה? הוא חוזר לשם אוטומטית בעונה הבאה. לא יקרה כלום אם יחכה עוד חצי שנה. בתוך תוכי אני מקווה מאוד שהוא יישאר בסכנין, אבל זו החלטה אישית שלו, ולאן שילך אני מאחל לו הצלחה".

במכבי חיפה אמרו מספר פעמים כי הם מעוניינים לראות את בוזגלו חוזר אליהם מיידית, והם עשויים להציע בתמורה את מאור מליקסון ותומר חמד. מאזן גנאים מצידו לא ממהר לשחרר את היהלום שלו. הוא חושש מדעת הקהל, שרואה בבוזגלו את אחד האחראים העיקריים להצלחת בני סכנין העונה. מנגד, הוא לא יוכל להתעלם מלחצים של חיפה, שבוודאי יזכירו את היחסים הטובים בין שני המועדונים, שבקיץ הביאו את בוזגלו לסכנין, וגם את הפולני לוקאש סורמה ששוחרר ממכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully