וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר הטבעות

17.1.2008 / 18:40

כרמל בוכמן לקח 30 ריבאונדים ועירוני ט' ניצחה 69:80 את בליך ר"ג וזכתה באליפות בתי הספר. אוסטרובסקי רעננה היא אלופת הבנות

אחר צהריים נהדר של כדורסל שוחק הערב במסגרת גמר בתי הספר התיכוניים, שהתחיל עם ניצחון גדול של אוסטרובסקי רעננה על רוטנברג רמת השרון בגמר הבנות, 50:62, והמשיך עם משחק עצום של שחקן אחד, כרמל בוכמן, שהוליך את עירוני ט' לזכיה בתואר אחרי ניצחון 69:80 על בליך רמת גן.

קבוצתו של עידן פלדה פתחה חזק את המשחק ורצה ל-2:8, אבל אז נעצר המשחק בגלל בעיות בשעון ה-24. זאת היתה הזדמנות טובה לבליך להיכנס למשחק, אבל עירוני ט' המשיכה לרוץ ועלתה ליתרון 10 בעזרת עבודה טובה של נועם לוי ושל כרמל בוכמן, לו היו כבר 10 ריבאונדים במהלך הרבע השני. בליך המשיכה להפציץ משלוש ללא הצלחה, עירוני ט' רצו למתפרצות, והפער רק גדל.

חמש דקות לסיום המחצית הראשונה מצאה בליך את השלשה המיוחלת, אבל נועם לוי היה פשוט גדול על כל שחקן בליך ששמר עליו, וחניכיו של פלדה עלו ליתרון 14. ברבע השלישי הצליחה בליך לחזור למשחק עם שלשה גדולה של זיגדון, וסל נוסף במתפרצת שהוריד את ההפרש ל-7 בלבד, אבל עירוני ט' שמרה על ריכוז, ושלשה ענקית של נימרוד טישמן בשניה האחרונה של הרבע השלישי, הורידה אותם ביתרון מבטיח.

ברבע הרביעי סוף סוף התעוררו בבליך, זיגדון לקח על עצמו את המשחק, והריץ את קבוצתו עד לפיגור מינימלי, 58:54. אבל לוי וטישמן המשיכו לצלוף, בוכמן נתן גג גדול שהוביל למתפרצת, אותה סיים לוי עם סל ועבירה. דווקא כשהמשחק היה נראה גמור, בליך שוב חזרה עם שלשות מטורפות עד 67:73 בלבד. עירוני ט' משכה את כל 24 השניות, אז הכדור הגיע למי אם לא בוכמן, שצלף שלשה ענקית, שהבטיחה את הניצחון ואת האליפות לחניכיו של עידן פלדה.

קלעו לעירוני ט': לוי 31, בוכמן 18 (30 ריבאונדים, 9 אסיסטים, 6 חסימות), טישמן 12, הראל 9, רוטנברג 6, זקס ושמיר 2 נקודות כל אחד. קלעו לבליך: זיגדון 26, שמריז 13, יעקובוביץ' 10, רותם 6, רוב 5, ארביב 4, אלפישר 3, כרמי 2.

אצל הבנות, הפעם האחרונה שאוסטרובסקי רעננה זכתה בתואר האליפות של בתי הספר התיכוניים, היתה לפני שמונה שנים. מאז, הצליח בית הספר להגיע לגמר, אבל זה אף פעם לא הספיק לנצח את הגמר, עד היום. אוסטרובסקי ניצחה 50:62 את רוטנברג רמת השרון במשחק קבוצתי נהדר, וחגגה זכייה באליפות שניה לבית הספר.

השליטה היתה של רוטנברג מהרגע הראשון, ובמהלך הרבע השני הן כבר עלו ליתרון דו ספרתי. רמת השרון עוד הצליחה להוריד את הפיגור עד שש נקודות במהלך המחצית השניה, אבל אוסטרובסקי היו גדולות על בנות רוטנברג, ועד לסיום לא נתנו להן להתקרב.

קלעו לרוטנברג רעננה: הולצר 27, דולב 16, בן אפרים 6, קוך 4, שחם כהן וקלמר 2 נקודות כל אחת, כץ חן וכהן 1 כל אחת. לרמת השרון: בן דור 16, כהן 13, דורון 8, לוין וברגר 6 נקודות כל אחת, וייץ 1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully