וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלן שירר: "האיצטדיון ירעד"

17.1.2008 / 17:24

אלן שירר צופה קבלת פנים חמה במיוחד למנג'ר החדש של ניוקאסל, קווין קיגן, ומחכה לטלפון שיזניק אותו לקווים: "אם הוא יתקשר, אדבר איתו"

המינוי של קווין קיגן למאמן ניוקאסל סיים שבוע ארוך של ספקולציות ושמות שונים שנזרקו לאוויר כמתאימים לעמוד על הקווים בסיינט ג'יימס פארק. אחד מאותם שמות היה כמובן אלן שירר, אחת מאגדות הכדורגל האנגלי, שהיה חלק בלתי נפרד מאותה ניוקאסל. שירר הביע את אכזבתו שלא קיבל את המינוי, אבל היום (חמישי) הוא מספר על כוונותיו להשתלב בכל זאת במערכת של הזברות. "אם הוא היה מתקשר אליי, בהחלט הייתי מדבר איתו", אמר הכוכב האנגלי כשנשאל האם היה משוחח עם קיגן.

"אף פעם לא באמת הייתי אופציה ריאלית, כי הם חיפשו מישהו עם ניסיון באימון", אמר שירר. עם זאת, הוא מבהיר כי תפקיד עוזר המאמן הוא לא בדיוק התואר הנכסף לו הוא מייחל: "מעולם לא ראיתי את עצמי כמספר 2. אני עדיין רוצה להיות המנג'ר בקבוצה, אבל אני לא יודע מתי זה יקרה".

למרות הכל, שירר מפרגן לקיגן, וטוען שמינויו יתקבל בצורה טובה על ידי האוהדים. "האיצטדיון ירעד", אמר שירר. "האוהדים קיבלו את מה שהם רוצים: הנאה, הקרבה ומחויבות, והם לא ראו את כל אלה בזמן האחרון. אני מתפלל שהוא יעשה עבודה טובה, כי בסוף היום גם אני אוהד ניוקאסל".

אחד שכבר שיחק תחת שרביטו של קיגן הוא סטיב הארפר, אותו הביא קיגן לקבוצה בשנת 1993, כשאימן בקבוצה. "הוא רק נכנס לחדר ושחקן גדל ב-20 אחוזים. אם יהיה לו את אותו אפקט, ואני בטוח שיהיה לו, העולם יהיה לרגלינו", אמר השוער.

גם המגן, סטיבן טיילור נשמע נלהב במיוחד לקראת בואו של המנג'ר. "כשהייתי ילד נהגתי לצפות מהיציע כשהוא אימן שחקנים כמו לס פרדיננד ודויד ז'ינולה. זאת היתה תקופה נהדרת וזה מה שהאוהדים היום רוצים לראות". טיילור מספר גם על ההתרגשות שהוא מקבל מהאוהדים. "היינו בחדר ההלבשה ונייג'ל פירסון העביר את התדריך, ויכולת לשמוע את האוהדים בחוץ שרים: 'יש רק קווין קיגן אחד'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully