וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר, מאמן פיקנטי

20.1.2008 / 7:20

דוגמה לשקדנות של מאמן: עטר דואג לשחקניו לסנדוויצ'ים טוניסאים למשחקי החוץ של נתניה, אותם הוא קונה מזקנה. השחקנים: זה מביא מזל

אפילו דור העבר של מכבי נתניה לא זוכר סיפור כזה: מאמן כדורגל שמגיע לפני משחקי החוץ עם קרטון סנדוויצ'ים טוניסאיים שהכינו עבורו, מחלק לשחקנים בסוף המשחק ומקבל החזר כספי עבורם מהמועדון. הסיפור הזה ממש לא בדיוני, והוא אפילו קורה כאן במכבי נתניה. מי יודע, אולי זה אפילו הקמע של הקבוצה במשחקי החוץ. על הסיפור הזה מדברים לאחרונה במסדרונות המועדון.

מתברר שבעונה שעברה סירבו שחקני הקבוצה לאכול כריכי בריאות, ולכן הם ביקשו לשנות את התפריט. תחילה אם הבית של המועדון, היתה זו שמכינה את הסנדוויצ'ים, אולם מאוחר יותר, כך אומרת השמועה, האחריות על הנושא עברה לידי המאמן ראובן עטר. השחקנים עצמם נהנים מאוד מהסנדוויצ'ים להם דואג המאמן. "הסנדוויצ'ים בהחלט ליגת העל", אמר אחד מהם, "אנחנו נהנים מהם אחרי משחקים".

גם לפני המשחק הראשון של נתניה מול קבוצת לירייה מפורטוגל, שנחשב לאחד המשחקים הכי חשובים של המועדון בהיסטוריה, עטר הביא את הסנדוויצ'ים. "עטר נוהג להגיע למשחקי החוץ עם קרטון באגטים, 50 סנדוויצ'ים בקרטון", סיפר גורם שמכיר את הנושא. "זה התחיל בסוף העונה שעברה, חמישה מחזורים לסיום העונה, כששחקני הקבוצה סירבו לאכול כריכי בריאות. מאז שראובן החליט לקחת את זה על עצמו, הוא מגיע בכל משחק חוץ, כולל גביע הטוטו, עם הארגז. אין לי מושג מי מכין את הסנדוויצ'ים. הוא קיבל תמורת הסנדוויצ'ים החזר של 500 שקל מהקופה הקטנה של המועדון". על פי עדויות, עטר קיבל כספים עבור רוב משחקי החוץ, ואפילו לפני משחק החוץ במסגרת גביע אופ"א, מול לירייה מפורטוגל.

"מה זה משנה מי מביא את הסנדוויצ'ים?", אמר השבוע אחד השחקנים, "העיקר שהם מביאים לנו מזל במשחקי החוץ. אם ראובן מביא אותם, אז כל הכבוד לו".

מול מכבי פתח תקווה נתניה לא ניצחה בחוץ. "הכל בא ממקום טוב", מסביר עטר לכתב אריק רחמיאן. "לקראת תום העונה שעברה הודיע לי מנהל הקבוצה לשעבר שאשתו של מנהל המשק לא מעוניינת להמשיך ולהכין סנדוויצ'ים עבור השחקנים למשחקי החוץ. שאלתי כמה כסף היו משלמים לה וכשנאמר לי שמדובר ב-500 שקלים הרמתי טלפון לאשה שבאמת זקוקה להכנסה הקטנה הזו ושאלתי אם תהייה מוכנה להכין עבורינו את הסנדוויצ'ים תמורת 500 שקלים. האשה השיבה לי שהיא תשמח וכך לפני כל משחק חוץ אני מגיע אליה, פותח את תא המטען של הרכב שלי והיא מניחה שם את הקרטון. כשאני מגיע לאיצטדיון נהג האוטובוס לוקח את הקרטון ומכניס אותו לתא המטען של האוטובוס, כך שאני אפילו לא נוגע בקרטון. שלא לומר בסנדביצים עצמם. אבל התקשורת בנתניה הוכיחה שוב שהיא מסוגלת לכל דבר, עד כדי כך שהפכו אותי למכין סנדוויצ'ים, מענין מה ימציאו עליי בפעם הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully