וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אי שיתופו של ארבייטמן נגד הרצליה קריטי"

קשיים בהחתמת החלוץ, מדירים שינה מקברניטי הפועל ת"א: "נקווה שלא נהיה עדים למחטף כלשהו בסופ"ש". אסולין חתם בלימאסול

גורמים בהפועל תל אביב הביעו הערב (חמישי) חשש כבד כי עסקת שלומי ארבייטמן, שטרם נחתמה עקב מחלוקות כספיות בין הצדדים, עשויה בסופו של יום לא לצאת אל הפועל. גורם בהפועל תל אביב אמר הערב: "אי שיתופו של שלומי במשחק ביום שבת נגד מכבי הרצליה קריטי מאוד למועדון. הצוות המקצועי בנה על שלומי והיה בטוח שהוא יעמוד לרשותו. להפועל יש בעיה בחלק ההתקפי וזה לא סוד, כל משחק כרגע הפך להיות מרכזי ובעל השפעה עצומה על המשך המאבק להישארות בליגה".

אותו גורם הוסיף והדגיש: "אני מקווה מאוד שעצם זה שארבייטמן לא חתם, לא יתן רוח גבית לקבוצות אחרות לנסות ולהחתים אותו מתחת לאף שלנו. שלומי חלוץ טוב ויכול לעזור מאוד לקבוצות התחתית. נקווה מאוד שלא נהיה עדים למחטף כלשהו במהלך סוף השבוע".

כרגע אין סיכום בין הפועל תל אביב לבין סוכנו של ארבייטמן דדה חדד. הצדדים ינסו לגשר על הפערים במטרה להחתים את החלוץ כבר ביום ראשון הקרוב. במהלך היום, כאשר התברר כי לארבייטמן יש נטייה שלא לחתום, ניסו הצדדים לסגור את העסקה, ואף נשלח נציג מהפועל תל אביב למשרדי הבקרה התקציבית על מנת להעביר את השחקן במועד כדי שיירשם למשחק בשבת.

משרדי הבקרה התקציבית פתוחים חמישה ימים בשבוע, ומחר (שישי) הם יהיו סגורים, ולכן שלומי ארבייטמן לא יוכל לשחק בשבת נגד הרצליה, גם אם יושג סיכום בין הצדדים מחר. הפועל תל אביב תערוך מחר בשעה 11:00 את האימון המסכם לקראת המשחק בשבת.

בבוקר, עוד לפני המחלוקת על השכר, הצטרף ארבייטמן לאימון הקבוצה וערך אימון חלקי. הוא התקבל באהבה על ידי כ-50 אוהדי הקבוצה שנכחו במקום. השחקן עצמו היה נרגש מאוד ואמר לפני תחילת האימון: "הגעתי למועדון גדול. המצב של הפועל בטבלה לא מלחיץ אותי. אני מודע לציפיות ממני ואני מקווה שאוכל לעזור כמה שיותר למועדון הזה".

אסולין חתם באפולון לימאסול

חלוצה של הפועל תל אביב, ליאור אסולין, הגיע לסיכום עם ראשי אפולון לימסול, הקבוצה הקפריסאית אותה מאמן יוסי מזרחי, וחתם בצהריים על חוזה עד תום העונה הנוכחית. אסולין, שהושהה מהפועל תל אביב לפני כשלושה שבועות, נבחן בשבוע האחרון מספר קבוצות, ביניהן פ.צ בריסל הבלגית.

בימים האחרונים פנו ראשי לימסול בפקס רשמי להנהלת הפועל תל אביב במטרה לסכם את העברתו של אסולין לקפריסין כמה שיותר מהר. לפי דיווחים לא רשמיים סכום השאלתו של אסולין יהיה כ-60 אלף דולר עד לסיום העונה.

הבוקר נפגש יוסי מזרחי עם ליאור אסולין בקפריסין והציג בפניו את הקבוצות ויעדיה. בתום הפגישה בין השניים, התפנה החלוץ לסכם סופית את תנאיו באפולון לימסול והוצג רשמית לתקשורת. גורמים בהפועל תל אביב אמרו בתגובה לחתימתו של אסולין: "הוא לא התאקלם טוב בהפועל, ומבחינתו זה כבר שייך להיסטוריה. אנחנו מתרכזים בבעיות שלנו, ואיש איש פונה לדרכו".

שלושת שחקני נבחרת הנוער, ביברס נאתכו, עידן סרור ורמי דואני, נטלו חלק באימון היום של הפועל תל אביב, זאת לאחר שכל השבוע התאמנו עם הנבחרת האולימפית.

עדכון ראשון 15:50 17/1
עדכון אחרון 19:50 17/1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully