וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברמן מבואס

אורי שלו

17.1.2008 / 15:26

יצחק שום צפוי להעלות את אבירם ברוכיאן בהרכב בית"ר ירושלים באשדוד על חשבונו של הקשר, שנשמע שבור בשיחות עם מקורביו

בבית"ר ירושלים מנסים להנמיך את כמות הרעש סביב הקבוצה וזה השבוע השני שהשחקנים לא מורשים להתראיין בסוף השבוע. אתמול ערכה הקבוצה שני אימונים, כשהקשר הפרואני החדש ג'וניור ויזה נעדר מאימון הערב, כי חתם על החוזה במשרדי האגודה. הכוונה בצוות המקצועי היא לא להכליל את ג'וניור בסגל למשחק ביום א', אולם יתכנו שינויים.

בבית"ר מחכים ללכידת החשודים בזריקת בקבוק התבערה לעבר בניין ההתאחדות לכדורגל וריסוס הגרפיטי במקום. בקבוצה הוחלט כי במידה ויוכח כי מי שעשו את המעשה אלו אוהדי בית"ר, הם לא יוכלו להיכנס לטדי לעולם.

מי שצפוי לאבד את מקומו בהרכב במשחק מול אשדוד הוא גל אלברמן. מאמן בית"ר, יצחק שום, מתכוון להעלות את אבירם ברוכיאן בהרכב על חשבונו של אלברמן וזה נפגע מאוד ואמר לכמה ממקורביו שהוא שבור מכך שהוא שוב יורד לספסל של האלופה.

תומר בן יוסף, שיחליף את אריק בנאדו המוצהב בהגנת בית"ר, נראה היום חד מאד באימון, והוא מתכוון לקחת את הצ'אנס בשתי ידיים. יואב זיו צפוי לחזור לעמדת המגן השמאלי. זיו הודח מההרכב בשבוע שעבר, בעיקר כי לאחרונה היה עסוק בהצעות שהגיעו, או לא הגיעו מקבוצות באירופה.

לאחר השיחה השבוע בין ראשי בית"ר ונציגיו של השחקן נראה כי זיו צפוי לחזור לקבל את חולצת ההרכב. אוהדי הקבוצה מתכוונים להגיע לאימון הקבוצה מחר, למחות על ההפסד לסכנין ו"להעיר" את השחקנים, שלא ניצחו בשני משחקיהם האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully