וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין גביע, לא נורא

17.1.2008 / 12:24

ברנד שוסטר לא התרגש מההפסד למאיורקה בשמינית גמר גביע המלך: "אני מרוצה מהרבה דברים חיוביים". כריס קולמן עוזב את סוסיאדד

ריאל מדריד איבדה אמש (רביעי) את התואר הראשון שלה העונה, כשהודחה מגביע המלך על ידי מאיורקה, שניצחה 0:1 ו-1:2 במשחק הראשון. ברנד שוסטר, מאמן ריאל, בחר להישאר אופטימי לאחר ההפסד. "הפסדנו, נכון, אבל עשינו הכל כדי להשיג תוצאה טובה. אנחנו לא יכולים להחמיץ כל כך הרבה, אבל אין טענות לשחקנים שלי".

"אני מרוצה מהרבה דברים חיובים שקרו. השליליים רק הבהירו לנו שיש עוד הרבה עבודה. מה לא הסתדר? דבר אחד בטוח - החמצנו הזדמנויות מצוינות, וזה מה שלא הסתדר. זה לא מספיק לשחק טוב ולשלוט במשחק. זה בדיוק מה שקורה כשאתה לא מבקיע".

"הדברים החיוביים?" הוסיף המאמן הגרמני, "ראינו שיש לנו סגל שנמצא בכושר טוב, שיכול ליצור מצבים ולשחק כדורגל טוב. זה הדבר החיובי בשבילי, לדעת שיש לי סגל טוב. אני מקווה שכל הפצועים יחזרו בקרוב, שבפברואר יהיו מוכנים לליגה ולליגת האלופות, שחוזרת בחודש הבא. כשנשאל שוסטר על השיפו במשחק הוא אמר, ספק בציניות: "הוא היה מדהים. אהבתי אותו. הוא עשה מה שהיה חייב לעשות".

קולמן יתגעגע לסוסיאדד

כריס קולמן הודיע היום (חמישי) על התפטרותו מאימון ריאל סוסיאדד. הוולשי הסביר כי אינו יכול להתמודד עם רצונותיו ויחסו של נשיאה החדש של הקבוצה, אינאקי באדיולה, שרצה לשחרר מספר שחקנים מהסגל.

קולמן, שהגיע הקיץ שוב לסוסיאדד, הוא האחראי לעובדה שהקבוצה מרוחקת רק שלוש נקודות מהמקומות שמובילים לעלייה לליגה הראשונה, אך מאז הבחירות לנשיאות, שהביאו למינויו של באדיולה, סימני שאלה סביב תפקידו של קולמן התגלו. היום, לאחר חילוקי דיעות נוספים, על רקע חיזוק ושחרור שחקנים, הודיעו קולמן ועוזרו סטיב קין על עזיבת המועדון.

"החלטנו לעזוב ואנחנו מאוד עצובים על זה שאנחנו הולכים ממועדון נפלא", אמר קולמן, "דברים השתנו מאז שבאדיולה הגיע, מכיוון שיש בינינו חילוקי דיעות על הכוונות והדרכים בהן המועדון הזה צריך ללכת". חואן קרלוס אוליבה או חבייר אירורטה עשויים להחליפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully