וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כבר במשחק הקרוב אפשר לצפות להפועל ת"א שונה"

רגב גולדמן

17.1.2008 / 13:40

גורם בהפועל ת”א מבטיח שהצטרפות ארבייטמן תשפר מיידית את האדומים. בוולפסון מכחישים שניסו להכשיל את העברת אסולין ללימסול

חלוצה החדש של הפועל תל אביב, שלומי ארבייטמן, יערוך הבוקר (חמישי) לראשונה אימון משותף יחד עם חבריו החדשים לקבוצה. החלוץ החיפאי, שעבר אתמול לשורות האדומים, ישתכר כ-60 אלף דולר עד לסיום העונה. אתמול סיכמו מוני הראל ויעקב שחר כי ארבייטמן יושאל עד לסיום העונה תמורת כ-100 אלף דולר, ובקיץ הקרוב אמורה הפועל תל אביב לרכוש את כרטיס השחקן שלו.

גורם בכיר בהפועל תל אביב התייחס להחתמתו של ארבייטמן בקבוצה, ואמר הבוקר: "כל הכבוד לקבוצת הניהול שהצליחה להביא את שלומי לוולפסון. צריך להבין שהיה קשה מאוד לשחרר אותו מחיפה, ויעקב שחר לא רצה בהתחלה לשמוע על האפשרות הזאת. גוטמן הבהיר לכל מי שהוא היה צריך להבהיר, שהקבוצה חייבת חיזוק בחלק ההתקפי, וזה בדיוק מה שנעשה. אפשר לצפות כבר במשחק הקרוב לראות הפועל תל אביב שונה".

מהלך זה החל כאשר ראשי הפועל תל אביב ידעו כי ליאור אסולין המושעה, קרוב לסיכום עם לימסול הקפריסאית, שאותה מאמן יוסי מזרחי. לפני כשבועיים וחצי ערך אלי גוטמן שיחה עם הנהלת הקבוצה ובין היתר סוכם בשיחה כי אסולין לא ישוחרר עד אשר יימצא לו מחליף ראוי, בין אם זה יהיה שחקן זר או ישראלי.

אתמול בערב, לאחר שמעברו של ארבייטמן להפועל תל אביב נסגר סופית, סיכמה הנהלת הקבוצה עם אפולון לימסול את מעברו הצפוי של ליאור אסולין לקפריסין. מקורביו של אסולין טענו בימים האחרונים כי לדעתם הפועל תל אביב מכשילה בכוונה את נסיונותיו החלוץ להגיע לאירופה, אך כאמור אתמול סיכמו האדומים עם קבוצתו של יוסי מזרחי על השאלתו של אסולין עד לסיום העונה.

גורמים בהפועל תל אביב אמרו אמש: "אף אחד לא ניסה לעשות בכוונה לאסולין. כנראה שהוא לא הרשים אף אחת מהקבוצות בהן הוא נבחן, אז שלא יאשים אף אחד". כעת המכשול האחרון בעסקת אסולין-לימסול הוא היעדר סיכום בין השחקן למועדון. ביממה הקרובה ינסה אסולין לסכם את תנאיו ולהתרשם מקבוצתו של יוסי מזרחי, ולאחר מכן לחתום עד לסיום העונה.

ארגון השחקנים, בראשותו של אריה אלטר, עשוי לסייע לליאור אסולין בתביעה חדשה במוסד הבוררות כנגד הפועל תל אביב בנושא הקנסות שהוטלו עליו. אלטר אמר אמש: "לא יכול להיות שיקנסו ככה שחקן, זה בניגוד לכל חוק במדינת ישראל. נעזור לליאור בהגנה משפטית כדי להחזיר לו את מה שמגיע לו על פי חוק".

עדכון ראשון: 09:57, 17/01/08
עדכון אחרון: 13:40, 17/01/08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully