וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תשחק ללא לוח אלקטרוני

15.1.2008 / 18:38

בעיה בשעונים באולם בזאגרב הביאה את ציבונה לבקש לדחות את המשחק (19:15, ערוץ 10), אולם בסוף הושגה פשרה, לפיה ישוחק המשחק ללא עזרים אלקטרוניים

בעיה בשעוני המשחק בזאגרב, הביאה את ציבונה לבקש לדחות את המשחק, במסגרת המחזור ה-12 ביורוליג, נגד מכבי תל אביב ליום שישי. הצהובים סירבו ומאמן הקבוצה צביקה שרף אמר: "יהיה משחק בכל מקרה, אנחנו לא מוותרים". בסופו של דבר הושגה פשרה, לפיה ישוחק המשחק ללא שעון ועזרים אלקטרוניים.

מכבי תעלה לפרקט הערב כפייבוריטית ברורה (19:15, שידור ישיר בערוץ 10) היא תוכל להשתוות למוליכות בית ב', אוניקאחה מלאגה וריטאס וילנה, שהפסידה לפילזן ובכך פתחה מחדש את המאבק על המקום הראשון בבית. ציבונה, מנגד, עדיין נלחמת כדי להבטיח את מקומה בשלב הבא. בפעם האחרונה שנפגשו הקבוצות באולם ע"ש דראזן פטרוביץ', בעונה שעברה, זה דווקא הסתיים ב-82:87 כואב לזכות הקרואטים. במכבי לא שוכחים.

"אי אפשר לזלזל בציבונה"

לפני זמן קצר ערכה מכבי אימון מסכם לקראת המפגש המסקרן. במהלך האימון התנגשו אלכס גארסיה ואסטבן באטיסטה, כאשר האחרון נפגע בברכו, אך התאושש לאחר טיפול קצר ויהיה כשיר למשחק. גם ניקולה וויצ'יץ', שהושבת מאז המחזור השני בעקבות הפציעה בברכו, החלים וישותף. קודם לאימון ערכה מכבי תדרוך וידאו, כאשר מחר תצפה בוידאו נוסף ותערוך אימון קליעות קצר. חשיבות המשחק ברורה: הפסד ייפגע קשות בסיכוייה של מכבי לסיים באחד משני המקומות הראשונים בבית, שמוביל להגרלה נוחה יותר בהמשך.

"אי אפשר לזלזל בציבונה", אמר מאמן מכבי, צביקה שרף. "יש יריבות טובה וארוכה בין שני המועדונים הללו. אנחנו מכירים, פחות או יותר, את סגנון המשחק שלהם – הם אוהבים לרוץ ולזרוק מבחוץ. אני חושב שכדי להשיג ניצחון חוץ ביורוליג, אתה חייב לשלוט בקצב המשחק, לאבד מינימום כדורים ולשחק הגנה חזקה. ניקולה וויצ'יץ' וליאור אליהו כשירים וזה מאוד חשוב. קשה מאוד לשחק באולם של ציבונה, אבל המטרה הברורה היא להשיג עוד ניצחון".

"לוקח זמן לפתח קילינג-אינסטינקט. הראנו קצת מזה, אבל אנחנו חייבים להראות את זה יותר בעקביות", הוסיף הקפטן, דרק שארפ, שדווקא ממעט לשחק בתקופה האחרונה. "אנחנו צריכים לנכס לעצמנו קילינג-אינסטינקט כהרגל, ולא כמשהו שקורה פה ושם, ולכן אנחנו עובדים על זה. הקהל של ציבונה יימלא את האולם והם עדיין נלחמים כדי להעפיל לשלב הבא. יש להם סיכוי טוב להגיע לטופ-16, ולכן זה הולך להיות משחק קשה".

"מאז שמכבי החליפה מאמנים, היא משחקת כמו קבוצה"

גם ציבונה, כמו מכבי, סבלה מפתיחת עונה חלשה, וגם היא ביצעה חילוף בעמדת המאמן: יוסיפ וראנקוביץ' פינה את מקומו לטובת איוון סונארה הוותיק. רק בשבוע שעבר, במילאנו, עצרה ציבונה רצף של ארבעה הפסדים, כולל שניים לעיני הקהל הביתי, מול מלאגה (76:62) ואריס סלוניקי (83:76). דאמיר מולאמרוביץ' הוותיק חוזר מפציעה, לאחר שהושבת בשבועיים האחרונים.

"אין צורך להדגיש את חשיבות המשחק הזה עבורנו", אמר מולאמרוביץ'. "עדיין יש לנו סיכוי להמשיך לשלב הבא וזה המקור למוטיבציה שלנו. מאז שמכבי החליפה מאמנים נראה כאילו היא התחילה לשחק כקבוצה. גם וויצ'יץ' חוזר, וזה עושה את החיים שלנו קשים עוד יותר".

"אנחנו מכבדים מאוד את מכבי. מדובר באתגר אדיר עבורנו, כי אני חושב שמכבי משחקת כרגע את הכדורסל הטוב באירופה", החמיא המאמן סונארה לשרף וחניכיו. "יש למכבי סגל עמוק וקשה להגן מולה. הכי חשוב במשחק הקרוב זה הרצון והמוטיבציה שלנו. עם העזרה מהקהל, בזאגרב אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה באירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully