וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמובן שעוברות מחשבות"

16.1.2008 / 21:13

מאמן הפועל ירושלים, דן שמיר, מודה שהתקופה הקשה גורמת לו להרהר, אבל מדגיש: "צריך להסתכל על התמונה הגדולה. פניני: "האחריות עלינו"

בהפועל ירושלים ידעו ימים טובים מאלה. התבוסה ב-53 הפרש לקאזאן, ההפסד הביתי בליגה לאשקלון, ועכשיו תבוסה נוספת לזאדאר בגביע יול"ב, 103:75, כל אלה גרמו ללא מעט קולות בקבוצה שדיברו על שינויים אפשריים, בין השאר מאחורי הקווים. "אני מעדיף שלא לענות על השאלה הזאת", אמר דן שמיר כשנשאל על אפשרות שבה לא ימשיך בתפקיד המאמן, לאחר שהקבוצה נתחה היום (רביעי) בארץ. "כמובן שעוברות מחשבות".

המאמן הירושלמי הנתון תחת לחץ תקשורתי רב, מסרב לקחת את הדברים בדרמטיות. "שחקנים עוד צריכים להחלים. יש לנו את האנשים כדי לעשות החלטות, ואנחנו נעשה אותם". עם זאת, שמיר מודע לחלקו במשבר, וסירב להפיל את המצב על שחקניו: "האחריות היא לא רק של השחקנים. התוצאות האלה דורשות שיקרה משהו וצריך להסתכל גם על התמונה הגדולה".

גם דני קליין סירב להגיב לאפשרות ששמיר לא יסיים את העונה באדום: "כרגע אני לא רואה שום שינוי בעמדת המאמן. דן מודע למצב, ולא יהיו שינויים". גיא פניני, שמצוי ביכולת חלשה בשבועות האחרונים אמר הערב: "זה לא אשמת אף אחד חוץ משלנו השחקנים. לא אף אחד אחר שיוציא אותנו מהבוץ הזה. אין תירוצים. אנחנו צריכים להשתפר ואני מקווה שזה יהיה מהמשחק הקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully