וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ נשים: רמת השרון העפילה לסיבוב השלישי

16.1.2008 / 20:31

הבנות של אורנה אוסטפלד הביסו את קייסריספור 60:85, ומחקו את פיגור עשר הנקודות מהמשחק הראשון. אוסטפלד: "הבנות עשו מאמץ אדיר"

אלקטרה רמת השרון העפילה הערב (רביעי) לסיבוב השלישי ביורוקאפ אחרי שגברה בביתה 60:85 על קייסריספור הטורקית, ומחקה את פיגור 10 הנקודות מההפסד במשחק הראשון בין השתיים בטורקיה. הניצחון המרשים היה המשך ישיר ליכולת הטובה של הקבוצה של אורנה אוסטפלד לאחרונה, כפי שנראה גם בניצחון החשוב על בנות השרון בליגה לפני שלושה ימים, ועזר לקבוצה, שהעפילה לפחות לרבע גמר המפעל בשנתיים האחרונות, להימנע מהדחה מוקדמת. יריבתה הבאה של רמת השרון תהיה גראנד קנאריה הספרדית.

רמת השרון הוליכה בסיום הרבע הראשון בשתי נקודות בלבד, 22:24, אבל עד הירידה להפסקה כבר העלתה את הפער ל-32:39. ברבע השלישי כבר חצתה סגנית האלופה הישראלית את הפער הרצוי והוליכה 46:59 עשר דקות לסיום. ברבע הרביעי דאגו המקומיות להבטיח את הניצחון במפגש הכפול, עד לניצחון המשכנע 60:85 בסיום.

קלעו לרמת השרון: דיאנה ג'קסון ודאדה ויליפיץ' (11 ריבאונדים) 24 כל אחד, ג'יה פרקינס 17 , ראדה וידוביץ' 8, טטיאנה טרוינה 7, נעמי קולדוני 3, לימור מזרחי 2. הרבו לקייסריספור: מוניקה קוקר 18 (9 ריבאונדים), חוליה אוזקאן 11, אילסו גריסוגלו 10.

"זה ההבדל בין שתי הקבוצות", אמרה אוסטפלד בסיום. "אנחנו קבוצה יותר טובה. לשחק עם מינוס עשר זה נורא מלחיץ, אבל הבנות עשו מאמץ אדיר, קפצו, נלחמו, ועשינו את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully