וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלימלך: "אין מצב שאני מפספס את המשחק"

יצחק סולומון

16.1.2008 / 20:03

שוער קרית שמונה סובל מצוואר תפוס, אבל יתאמץ לשחק מול מכבי תל אביב בשבת. המגן האמריקאי הנבחן בנבידסאן לא הרשים ושוחרר

"אנחנו לא לחוצים על שחקנים זרים. אם יבוא משהו טוב, נשמח לקלוט", אמרו הערב (רביעי) בקריית שמונה, לאחר ששחררו את המגן היהודי מארצות הברית, בן בנבידסאן, שנבחן בקבוצה בשבוע האחרון. בנבידסאן, בן 24, ששיחק בעבר בלוס אנג'לס גלאקסי, לא הצליח להרשים את המאמן רן בן שמעון ונשלח הביתה.

מאימון הערב של הקבוצה נעדר השוער שביט אלימלך, שסובל מצוואר תפוס. המעסה של הקבוצה יעשה שעות נוספות כדי להכשיר אותו למשחק בשבת נגד מכבי תל אביב. אלימלך הרגיע: "אין מצב שאני מפספס את המשחק". בכל מקרה, שוער המשנה, דני עמוס, שהרשים מול אשדוד, הועמד בכוננות.

המגן עמיר נוסבאום ייעדר מהמשחק בשבת עקב כרטיסים צהובים. את מקומו אמור למלא המגן השמאלי מאור פרץ, שמאז הגיע לקריה לא שותף באף משחק ולא רשם לזכותו אפילו דקת משחק אחת.

הקפטן יניב לביא לקראת המשחק בשבת: "צפוי משחק קשה מול קבוצה טובה שנמצאת בהתעוררות בגלל חילופי הבעלים. לא הולך להיות לנו קל, אבל אנחנו לא מרימים ידיים. נבוא כמו לכל משחק, ניתן מלחמה, ונקווה לתוצאה טובה".

היושב ראש, איזי שירצקי, החליט למממן 50 אחוזים מעלות ההסעות למשחק החוץ בבלומפילד. את האוהדים זה לא כל כך מספק, והם דורשים מימון מלא, כמו במשחק החוץ באשדוד לפני שבועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully