וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אוואט לא חשב על הקבוצה"

16.1.2008 / 18:07

סרג'יו, אחד הקפטנים של דפורטיבו לה קורוניה מפנה אצבע אל השוער הישראלי. ואלרון: "הדבר החשוב ביותר הוא הקבוצה, לא בעיות אישיות"

הקולות בדפורטיבו לה קורוניה בעקבות הפרשה בין דודו אוואט וגוסטבו מונואה מסרבים לרדת מהכותרות בספרד. כזכור, תקף מונואה את אוואט במהלך אחד האימונים של הקבוצה, והשוער הישראלי נזדקק לתפרים. אתמול הופיע מאמן דפורטיבו, מיגל אנחל לוטינה בטלוויזיה ויצא בביקורת חריפה על השוער הישראלי, והערב (רביעי) נשמעו גם קולותיהם של ארבעת הקפטנים של הקבוצה, שקראו לשני השוערים לפתור את הבעיות ביניהם.

"זה היה משהו שהוא עשה בלי לחשוב על הקבוצה, אבל הוא לא בן אדם רע", אמר סרג'יו על השוער הישראלי, שיצא בין השאר כנגד דפורטיבו בפני התקשורת. "דודו ביקש סליחה מהקבוצה, אבל לא אמר כלום על מונואה". עם זאת, השחקן לא מגבה את התקיפה. "אנחנו גם לא תומכים בגישתו של מונואה, שגם היא לא טובה בכלל".

חואן קרלוס ואלרון אמר כי שני השוערים צריכים לחשוב על הקבוצה ולא על עצמם: "הדבר הכי טוב שיכול לקרות הוא שכל הסיפור הזה ייגמר, כי מצב הקבוצה חשוב יותר מבעיות אישיות". ואלרון סיפר שראשי המועדון שאלו את השחקנים לגבי סנקציות אפשריות לשוערים: "שאלו אותנו לדעתנו לגבי המצב", הוא אמר, "ואמרנו שאנחנו צריכים את שני השוערים כדי שהקבוצה תצליח להתגבר. אנחנו לא מתעסקים בסנקציות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully