וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבייטמן: "אני מחכה להוכיח את עצמי"

שלומי ארבייטמן הושאל להפועל תל אביב עד לסיום העונה תמורת 100 אלף דולר. גוטמן שלח מסרים לטלקר. בכפר סבא מהססים

שלומי ארבייטמן קיבל הערב (רביעי) את מבוקשו, ועבר באופן סופי להפועל תל אביב. בפגישה בין נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, וחבר הנהלת הפועל תל אביב, מוני הראל, סוכם כי ארבייטמן יושאל עד לסיום העונה תמורת סכום של 100 אלף דולר, כשבקיץ הקרוב תהיה להפועל תל אביב אופציה לרכוש את כרטיסו של החלוץ תמורת 550 אלף דולר.

במידה והקבוצה תחליט לא לרכוש את כרטיסו ישולם פיצויי למכבי חיפה בסך 100 אלף דולר. כמו כן, אם השחקן יירכש על ידי הקבוצה ויימכר לקבוצה מחו"ל יתחלקו הקבוצות ברווח מהמעבר. ארבייטמן צפוי להרוויח בשורות האדומים כ-60 אלף דולר עד תום העונה.

לאחר סגירת פרטי העיסקה, אמר ארבייטמן לאתר הרשמי של הפועל תל אביב: "אני מאושר מאוד ושמח להצטרף למועדון גדול כמו הפועל תל אביב. אני מחכה להצטרף ולהוכיח את עצמי לא עם דיבורים אלא עם מעשים. אני מודה למכבי חיפה על כל מה שנתנה לי ומחכה לצאת לדרך החדשה שלי. תודה לקהל של מכבי חיפה שהיה איתי ברגעים הטובים והרעים. תודה רבה לכל הצוות של מכבי חיפה, ליענקל'ה ולרוני לוי שעזרו לי מאוד ועכשיו הראש שלי בהפועל ת"א ואני מקווה לעזור לה לצאת מהמקום בו נמצאת כרגע".

הבוקר נפגש שחר עם פטרונו של ארבייטמן, אריק איזיקוביץ'. גם היועץ המקצועי של טוברוק והמאמן הלאומי לשעבר, שלמה שרף, הגיע לפגישה. בפגישה הוחלט כי ארבייטמן ישוחרר מהקבוצה. בהפועל תל אביב מקווים שהשחקן יתאמן עם הקבוצה כבר מחר ויצטרף לקבוצה במשחק החוץ בהרצליה ביום שבת.

גורמים בהפועל תל אביב שלחו בימים האחרונים מסר למגן הפועל כפר סבא, עופר טלקר, לפיו המאמן אלי גוטמן מעוניין בו. טלקר סיפר על כך לאוחנה אבל בכפר סבא לא ממהרים לשחררו, משום שמצבת שחקני ההגנה בספסל דלילה. כך למשל בשבת הקרובה, בעקבות הרחקתו של הבלם דאגלס דה סילבה, ייאלץ אורי אוזן לשחק בתפקיד הבלם, תפקיד אותו מילא במכבי נתניה לפני מספר שנים, ואילו טלקר ישחק בעמדת המגן הימני. בשלב זה נראה כי כפ"ס תסכים לשחררו רק אם תקבל פיצוי גבוה. יקיר לוסקי, ששוחרר מהפועל תל אביב, חתם היום בקבוצת הכח "עמידר" רמת גן עד לסיום העונה.

עדכון ראשון: 16.108 13:14
עדכון אחרון: 16.1.08 23:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully