וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל הפסידה לסרביה 31:34 בכדוריד

16.1.2008 / 19:14

הנבחרת הוליכה ב-3 שערים במוקדמות אליפות העולם בכדוריד, אבל האורחים ניצחו 31:34. הגומלין בשבת, הופמן: ”זה לא בשמיים”. צפו בתקציר

ברני ארדוב

תקציר המשחק באדיבות הערוץ הראשון
אתר רשות השידור: www.iba.org.il


נבחרת ישראל בכדוריד אף פעם לא היתה אחת מאריות אירופה, אך בשנים האחרונות, מספר הישגים מול קבוצות גדולות הפיחו תקוות חדשות בענף. הערב (רביעי) קיוו בנבחרת להפתיע את נבחרת סרביה החזקה במסגרת מוקדמות אליפות העולם, לה הפסידה ישראל בשנה שעברה בהפרש של 10 שערים, אך מחצית שניה מצויינת של האורחים העניקה להם את הניצחון, 31:34. לאחר ששתי הנבחרות גברו על איי פארו, הופך משחק הגומלין בשבת לזה שיקבע את זהות העולה, וישראל תצטרך לקוות לנס.

ישראל פתחה מצויין את המשחק, והוליכה בהפרש של שער דקות רבות. עשר דקות לתוך המשחק, אבישי סמולר פתח מבערים, הכניס המון אנרגיה בשורות הנבחרת, והוליך אותה ליתרון 3 שערים מפתיע במיוחד. ישראל החזיקה מעמד עד המחצית, ועוד היתה ביתרון 17:20 במחצית השניה. אך אז התעוררו הסרבים, השוו, ובחמש הדקות הבאות שטפו את המגרש, ועלו עד יתרון 6 שערים, ממנו ישראל הצליחה רק לצמק.

מהלך המשחק

ישראל פתחה טוב את המשחק, והצליחה להפתיע את הסרבים העדיפים. שער מצויין של אמיר לנגליב העלה את המארחים ליתרון, אבל הסרבים לא נתנו לישראל לברוח, ומיד השוו את התוצאה. נדנדת היתרון נמשכה, ואבישי סמולר המשיך להיות האיש של ישראל בהתקפה.

הגנה מצויינת בדקות האלו של הישראלים, הובילה אותם לשתי מתפרצת, וחן פומרנץ העלה את ישראל ליתרון 9:12. הסרבים לא ויתרו ונשארו קרובים, אבל שער נוסף של חן פומרנץ החזיר את ישראל ליתרון 3 שערים, אבל טעות הגנתית נתנה לאורחים פנדל, שלוש שניות לסיום, וישראל מוליכה 15:17 במחצית.

אבישי סמולר פתח את המחצית השניה בדיוק מאיפה שסיים את הראשונה, וכבש שער נהדר, וכששחקנים כמו יואב נאמן ופומרנץ ממשיכים לסייע לו, ישראל הצליחה לשמור על יתרון 3 השערים שלה, 17:20. אלא שאז הגיעו שתי טעויות בהתקפה, והאורחים הצליחו לחזור לשיוויון 21. הסרבים התעוררו, התחילו ללחוץ, ודיוקוביץ' הפציץ והעלה ליתרון שני שערים, 23:25. ישראל לא הצליחה לצאת מההלם, לא מצאה את השער במשך ארבע דקות, והסרבים הגיעו עד 24:30. משם הצליחה ישראל רק לצמק, וזה הסתיים בניצחון 31:34 של הסרבים.

הופמן: "ההפרש לא בשמיים"

מאמן הנבחרת, שלמה הופמן, נשמע מאוכזב בסיום המשחק, שכבר היה בידיים של נבחרתו: "מי שלא מאמין לא יכול לנצח", אמר הופמן. "הכנו את עצמו צורה טובה. עמדנו טוב עד הדקה ה-34. עשינו הגנה טובה. הם עשו יותר מדי שערים קלים במחצית השניה, רובם היו שערים מהירים וקשה לעצור את זה". לגבי המשחק בשבת, אותו תצטרך ישראל לנצח בהפרש של 4 שערים, אמר המאמן: "אנחנו באים לכל משחק כדי לנצח. ההפרש הוא לא בשמים ואני מאמין שנעשה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully