וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוגדאן העדיף את סכנין על העולה הרוסית

איציק סולומון

16.1.2008 / 12:00

שיניק, שהעפילה לליגה הראשונה ברוסיה, נאבקה על שירותיו של הרומני עם המדורגת חמישית בליגה. סוכנו: "הוא יקבל 10 אלף דולר לחודש"

בני סכנין הקדימה את שיניק, שהעפילה לליגה הראשונה ברוסיה, במאבק על שרותיו של החלוץ הרומני, בוגדאן אפוסטו. כך מגלה סוכנו לשעבר של השחקן, קורנל תאודורסקו, שסיים עימו את החוזה בסוף השנה. תאודורסקו מגלה: "אני יכול להגיד שהרוסים רצו אותו מאוד, אבל אני התמהמתי. הם הציעו לו הרבה כסף, אבל בוגדאן העדיף לבוא לישראל. היו לו זכרונות טובים מהתקופה בקיץ שהתאמן עם הקבוצה".

הסוכן תאודורסקו אף נוקב במספרים: "בסכנין הוא יקבל 10 אלף דולר לחודש עד סיום העונה". בקיץ הוא היה זה שניהל את המשא ומתן שהתפוצץ מול אנשי סכנין. תאודורסקו מגלה: "הם הציעו 90 אלף דולר לעונה. אנחנו דיברנו על 120 אלף יורו. היו פערים משמעותיים שלא יכולנו לגשר עליהם. מאזן עשה עלינו רושם מצוין, רצינו שיבוא לסכנין, אבל זה לא הסתדר עם הכסף".

הסוכן קורנל תאודורסקו מבטיח לאוהדי סכנין שהם יזכו ליהנות מביצועיו של החלוץ הרומני, ששיחק בעבר בקבוצות אראד וקונסטנצה מהליגה הראשונה ברומניה. "הוא שחקן מצויין. בחור שעובד קשה. הוא מהיר ופיסי מאוד. הוא צריך קצת זמן כדי להתאקלם כי הוא לא שיחק הרבה זמן, אבל אין לי ספק שהוא יספק את הסחורה".

אפוסטו התמקם בדירה בכרמיאל יחד עם בת זוגתו, שהיא דוגמנית מבוקשת ברומניה. בקבוצה מדווחים על השתלבות מהירה. "הוא בסך הכול שבועיים פה וכבר הפך לאחד מהחבר'ה", מפרגן הקפטן, מאיר כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully