וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלוואי שתהיה המשכיות"

16.1.2008 / 11:07

יותם הלפרין ומכבי תל אביב טסו הבוקר לזאגרב, לקראת המשחק בחמישי מול ציבונה: "אנחנו מצוינים עם צביקה, הלוואי שתהיה המשכיות"

מכבי תל אביב המריאה הבוקר לזאגרב, לקראת משחקה מחר (חמישי) מול ציבונה. מאמן מכבי צביקה שרף נזכר בהיסטוריה הארוכה בין הקבוצות ודיבר על המשוכה הקשה שעומדת מול הקבוצה: "יש פה מסורת ארוכה של מאבקים בין ציבונה ומכבי. זה המגרש של דראזן פטרוביץ'. זאגרב היא קבוצה שאסור לזלזל בה. אנחנו מכירים פחות או יותר את סגנון המשחק שלהם, שמבוסס על שלשות ומשחק ריצה. הדומיננטיות שלהם הם השחקנים הזרים ופחות השחקנים הקרואטים. אני בדיעה ובגישה שאי אפשר לנצח ביורוליג בלי משחק הגנה חזק ושליטה בקצב. אנחנו ברוך השם בסגל מלא, נכון לאתמול היה לנו אימון טוב. אנחנו נגיע היום, נתארגן, נתאמן על המגרש הקשה הזה. אנחנו רוצים לנצח".

"לא כל המשחקים יסתיימו ב-30 הפרש", אמר הבוקר שחקן הקבוצה יותם הלפרין, "יהיו משחקים יותר קשים, לדוגמא המשחק הזה. נצטרך להיות מרוכזים ב-40 דקות. ארבעת המשחקים האחרונים שלנו עם צביקה היו מצוינים, הלוואי שתהיה המשכיות".

דרק שארפ לא נמצא בשיא כושרו העונה, והסכים לומר הבוקר: "זה יהיה משחק קשה. יותם יהיה אחד המרכיבים החשובים במשחק. אני אישית אעשה כל מה שצריך, אני מרוכז. זה משחק באולם מאוד קשה, והקבוצה הזו תילחם על הטופ 16. זה מפגש שיתרכז בהגנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully