וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים תלויה בפולנים

שגיא ניר

16.1.2008 / 10:19

ניצחון במחזור הסיום על זגורז'לץ' וניצחון של וולוצלאבק על נאנסי ב-26 הפרש ישלח את ירושלים לשלב הבא ביול"ב קאפ. כל התרחישים

שתי התבוסות האחרונות ביול"ב קאפ מביאות את ירושלים במצב קשה ביותר אל המחזור האחרון, כשהאדומים כבר לא תלויים בעצמם. גם ניצחון הכרחי על מובילת הבית טורוב זגורז'לץ' במחזור הסיום לא יבטיח עליה. והנה ההסברים.

רק חמש מתשע המסיימות במקום הרביעי בתשעת הבתים ביול"ב קאפ יעלו לשלב הבא במפעל, בצוותא עם כל המסיימות במקומות 1 עד 3. זאדאר, שהביסה אמש (שלישי) את ירושלים 75:103, תשחק במחזור הסיום בשטרסבורג ותסיים בכל מקרה במקום השני. קאזאן תארח את דן בוס, אותה ניצחה ב-29 נקודות בהולנד, וניצחון צפוי שלה ישלח את ירושלים למקום הרביעי. הפסד של קאזאן וניצחון של ירושלים יעלה אותה לשלב הבא מהמקום השלישי בבית.

לכן, ירושלים תצטרך להמתין ככל הנראה לתוצאות הבתים האחרים, על מנת להיות אחת מחמש הטובות ביותר שבמקום הרביעי. האדומים, שיארחו במלחה את טורוב זגורז'לץ' הפולנית שהפסידה עד כה רק פעם אחת, בזאדאר, יקוו לניצחון, ובהפרש הגבוה ביותר, שיקדם אותם במאבק על השלב השני. לירושלים 4 נצחונות עד כה ומאזן של מינוס 51, כשגם הפרש הסלים יכריע מול היריבות מהבתים האחרים.

מי שצפויות להקדים את ירושלים בכל מקרה הן נציגת בית א' אלבא ברלין או שיאולאי הליטאית, נציגת בית ב', שאלון או ונטספילס, נציגת בית ז' וורוצלאב ואוסטנד של שרון דרוקר, שתשחק משחק חוזר מול קלימאמיו בולוניה ומשחק חוץ מול הכוכב האדום ומחזיקה כבר בארבעה ניצחונות. הקבוצות שיישארו בחוץ בכל מקרה הן נציגת בית ג' ונציגת בית ה', כך שירושלים נאבקת בעצם על המקום האחרון בשלב הבא, מול נציגת בית ד' ובית ט'.

בבית ד', תארח וולוצלאבק הפולנית, עם 3 ניצחונות, את נאנסי שלה 4 ניצחונות ומאזן של פלוס 24, בקרב על המקום הרביעי. ניצחון פולני ביותר מ-26 הפרש (ההפרש בו הפסידו בצרפת) יגרום להם לחלוף על פני נאנסי, אלא שאז ניצחון ירושלמי ישלח את האדומים לשלב הבא על חשבון הפולנים. ניצחון פולני בהפרש נמוך יותר יחייב את ירושלים לנצח כדי לעלות, כשניצחון צרפתי יעלה אותם לשלב הבא על חשבון ירושלים, אלא אם כן ירושלים תנצח במלחה בהפרש של מעל 80 נקודות – דבר שלא יקרה.

אם תצליח ירושלים לחלוף על פני היריבה מבית ד', מחכה לה נציגת בית ח', בו תארח ארטלנד דרגונס הגרמנית את בי סי קייב, כשבמאזנה 4 ניצחונות והפרש סלים של מינוס 72. ניצחון גרמני בהפרש של 22 נקודות יותר מזה של ירושלים, יעלה אותם בכל מקרה לשלב הבא. ניצחון דחוק של הגרמנים יחייב את ירושלים לנצח בכל הפרש כדי לעלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully