וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקונגרס דורש סנקציות

15.1.2008 / 23:34

סנאטור מיצ'ל גיבה את מקנאמי, האיש שהפליל את קלמנס, בקונגרס דורשים לחקור את טחאדה. הערכות: המטס מובילים במרוץ על סנטנה

הקונגרס האמריקאי החל לדון היום (שלישי) בממצאי דו"ח מיצ'ל, כשהסנאטור לשעבר ג'ורג' מיצ'ל נתן את עדותו. מיצ'ל עמד מאחורי דבריו של בריאן מקנאמי, המאמן שהפליל שחקנים רבים, בהם רוג'ר קלמנס. מאז הפללתו הכחיש קלמנס מכל וכל את הממצאים ואף תבע את מקנאמי, אולם הסנאטור קובע כי דבריו של מקנאמי היו נכונים. "למר מקנאמי היה רצון ואינטרס לגלות את כל האמת, ואנחנו מאמינים שהאמת אכן נאמרה", מסר מיצ'ל בהודעתו.

מי שנמצא כעת על הכוונת הוא מיגל טחאדה, השורטסטופ שעבר מבולטימור ליוסטון בחורף האחרון. טחאדה הוזכר בעצמו בדו"ח מיצ'ל, והקונגרס תובע לחקור אותו על שיבוש הליכי חקירה, לאחר שב-2005 הכחיש כי השתמש בסמים ממריצים. טחאדה שיחק אז בקבוצה עם רפאל פלמיירו, שכבר נמצא דובר שקר והושעה לעשרה ימי פעילות באוגוסט באותה שנה. הוא טען שטחאדה היה זה שהזריק לו חומר, אותו חשב לויטמין B-12.

ג'ו קנדי, המגיש של אוקלנד, מת באופן פתאומי בנובמבר, וברוח החשדות הכבדים על שימוש של שחקני MLB רבים בסמים, דובר גם על נסיבות מותו ככאלה שנגרמו מסטרואידים. על פי דו"ח נתיחת הגופה, קנדי מת מ"סיבות טבעיות", שנגרמו כתוצאה מליקוי בתפקוד הלב. דוקטור אלן פונט, רופא האייז, אמר: "בדקנו אותו והכל היה תקין. זהו מקרה חריג מאוד של ספורטאי בריא, שלקה בלבו".

גזרת יוהאן סנטנה (נו, נמאס, אבל אי אפשר בלי): היאנקיז עדיין ממשיכים את השיחות, אבל שני ג'נרל מנג'רים אמרו ל"בוסטון גלוב" כי דווקא המטס מובילים במרוץ לרכישת האס של מינסוטה. המטס מעוניינים לאייש בדחיפות את סגל המגישים שלהם עם נטישתו של טום גלאווין וחוסר אמינותו הרפואית של פדרו מרטינז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully