וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב נלחמים על ארבייטמן

רגב גולדמן

15.1.2008 / 19:02

האדומים גייסו כ-400 אלף דולר נוספים במטרה לממן את רכישתו של חלוץ חיפה. פיטורי מלמיליאן מעכבים את הגעתו של קנדה

בהפועל תל אביב החליטו להעביר את שלומי ארבייטמן לקבוצה בכל מחיר, והנהלת הקבוצה גייסה לשם כך כ-400 אלף דולר נוספים, אשר מיועדים לקניית כרטיסו של החלוץ החיפאי. בשבוע שעבר העבירו גורמים בכירים בחיפה, מסר ברור לפיו ארבייטמן לא מיועד להיות מושאל לאף קבוצה, ואם הפועל תל אביב רוצה אותו, היא תצטרך לרכוש אותו.

ראשי הפועל תל אביב דנו בהצעה זו והחליטו, נוכח מצבה העגום של התקפת הקבוצה ובקשתו הדחופה של אלי גוטמן לחיזוק בחלק ההתקפי, לגייס סכום כולל של כ-600 אלף דולר עבור קניית כרטיסו של ארבייטמן.

תחילה חשבו בהנהלת הקבוצה להשקיע כ-150 עד 200 אלך דולר בארבייטמן אך כשהבינו כי יעקב שחר לא מעוניין להשאיל אותו, נעשתה פנייה ממקורביו של מוני הראל למשקיע נוסף במטרה שיסייע בגיוס כספים לשם קניית כרטיס השחקן.

ביומיים האחרונים, לאחר ההפסד הביתי של הפועל תל אביב לכפר סבא, החליטו בהפועל להפעיל לחץ על חיפה במטרה לשחרר כמה שיותר מהר את החלוץ המבוקש. מקורביו של החלוץ אמרו בשיחות סגורות להנהלת הפועל תל אביב: "אם זה היה תלוי בשלומי הוא היה כבר בוולפסון. זה לא חדש שארבייטמן לא מרוצה בחיפה, וגוטמן יכול לפתוח עבורו דלת מאוד משמעותית לקריירה שלו".

גורמים בהפועל תל אביב אמרו: "הכל כרגע מושקע בעסקה הזאת. גוטמן מאוד רוצה לראות את שלומי משחק תחתיו, ובאמת נעשים מאמצים אדירים, שרוב אנשי התקשורת לא מבינים עד כמה, במטרה להחתים אותו בהפועל כמה שיותר מהר. נכון לעכשיו, הכל תלוי רק במכבי חיפה".

בתוך כך חזרה היום הפועל תל אביב לאימונים סדירים, לאחר שאתמול זכו שחקני הקבוצה ליום חופשי. הבוקר ערכה הקבוצה אימון במתחם וולפסון, ממנו נעדרו שלושת שחקני הנבחרת האולימפית, עידן סרור, רמי דואני וביברס נאתכו. בהפועל תל אביב שוקלים בשלב זה להחזיר את עמאר מנצור, שקיבל הודעה לפני כשבועיים על שיחרורו מהקבוצה, להרכב לקראת המשחק נגד הרצליה בשבת.

דני בונדר הפצוע אמור ככל הנראה לעבור את הניתוח בברכו בשבוע הבא. הפועל תחסר גם את טל חן המורחק, ואת מזואה אנסומבו, שצבר חמישה כרטיסים צהובים. הבולגרי אלין טופוזאקוב צפוי לפתוח במקומו של חן, וביברס נאתכו במקומו של אנסומבו.

בשל פיטוריו של אורי מלמיליאן מאימון הפועל פתח תקוה, מתעכבת עסקת העברתו של עומרי קנדה להפועל תל אביב. גורם המעורב בעסקה אמר העבר: "גוטמן רוצה לראות את קנדה בהפועל, אבל כרגע המצב לא מתקדם כי ישנה אי וודאות לגביי זהות המאמן. אם אייל לחמן יגיע לפתח תקוה, סביר להניח שקנדה לא ישוחרר".

קשר הפועל תל אביב, ברוך דגו, הגיע אתמול בערב (שני) לקריית גת ובמשך למעלה משעתיים שוחח עם כ-60 ילדים וילדות מהעדה האתיופית שנמצאים במרכז. בין היתר שוחח דגו עם הילדים, סיפר להם על חייו האישיים ועל הקריירה שלו, וכמו כן ענה לשאלות הרבות שהיפנו אליו. דגו אמר לאתר הרישמי: "זאת זכות גדולה שיש לי את האפשרות לנסות ולעזור להם ולשמח אותם. אני מקווה שדרך הדברים שסיפרתי להם הצלחתי לעזור לילדים בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully