וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אוואט לא התנהג כמו שצריך בחדר ההלבשה"

16.1.2008 / 10:52

מאמן לה קורוניה ביקר את התנהגותו של השוער הישראלי מאז ספסולו. אוואט הגיב מיד: "מאשימים אותי בדברים שלא עשיתי"

הרוחות בלה קורוניה ממשיכות לסעור סביב דודו אוואט. הערב (שלישי) התראיין מאמן הקבוצה, מיגל אנחל לוטינה, לטלוויזיה הספרדית וסיפר כי חלקו של אוואט בפרשת האגרוף אותו ספג מיריבו על אפודת השוער הראשון, גוסטבו מונואה, לא היה מבוטל. "אוואט לא התנהג כמו שצריך בדבריו ובהתנהגותו בחדר ההלבשה מאז שהוא ירד לספסל", אמר לוטינה. "הוא אמר לי שאני לא מכבד אותו, ושהוא צריך להיות בהרכב בכל מקרה. אמרתי לו שככה לא מתנהגים אצלנו בספרד ושאני לא יכול להבטיח לו מקום בהרכב".

אוואט מיהר לעלות אף הוא לשידור ולהכחיש את הדברים: "מעולם לא אמרתי ללוטינה שאני חייב להיות בהרכב. אומנם אמרתי לו שהוא לא מכבד אותי אחרי שהוא לא איפשר לי לשחק מול אספניול בגביע, אבל בזה זה נגמר. מאשימים אותי כאן בדברים שלא עשיתי".

בצל הבלגאן בדפורטיבו לה קורוניה, בה עומד דודו אוואט בפני דילמה האם להמשיך לשחק בקבוצה הספרדית, החלו פרסומים לפיהם בולטון מגלה עניין בשוער הישראלי.

מנג'ר בולטון, גארי מגסון, בוחן בימים האלה אופציות לחיזוק הקבוצה ותר אחרי שוערים בצל חוסר הודאות לגבי עתידו של יוסי יאסקליינן. חוזהו של יאסקליינן יסתיים בקיץ הקרוב ובינתיים אין סיכום לגבי האפשרות שימשיך לשחק בקבוצה, כאשר השוער אמור לעזוב.

כזכור, בסוף השבוע האחרון היה מעורב אוואט בקטטה עם חברו לקבוצה, גוסטאבו מוניה, ובמועדון החליטו להעניש את שניהם ולהשעותם מפעילות. מבחינת דפורטיבו, דיווחים מספרים כי הקבוצה לא תתנגד לאפשר לאוואט לעזוב במידה ויגיעו הצעות מתאימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully