וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיטה חדשה לפיזור הפגנות: גז מדמיע

15.1.2008 / 16:43

השוטרים באליפות אוסטרליה ניסו לעצור שירה פוגענית של אוהדים יוונים, ובניסיון נואש פיזרו את הספריי. הסיבה: הם חששו לשלומם

אליפות אוסטרליה הפתוחה נפתחה כידוע, ובזמן שהסיבוב הראשון טרם הסתיים, דווקא מי שמושך את מרבית תשומת הלב הוא הקהל. במהלך המשחק בין פרננדו גונזאלס לקונסטנטינוס אקומודיס היווני נאלצו השוטרים להרגיע אוהדים יוונים באמצעות גז מדמיע.

במשך כעשר דקות ניסתה המשטרה להרגיע את הקהל ששר בצורה פוגענית, וכדי לחדש את המשחק השתמשו השוטרים בספריי מחשש לשלומם. כידוע, רק בשנה שעברה 150 אוהדים גורשו במהלך עימות בין אוהדים קרואטים לסרבים. מאז הבטיחו מארגני הטורניר כי הם ינקטו ב"אפס סובלנות" כלפי מתפרעים.

באירוע היום (שלישי) המשטרה אמרה כי התערבה באירוע אחרי מספר תלונות של משקיפים שאמרו כי כ-40 אוהדים שרו בצורה פוגענית. המסיתים לא הפסיקו לשיר גם אשר קיבלו הזהרה, והמשטרה נכנסה לתמונה כדי לגרש שלושה מהם. "כשהמשטרה ניסתה להוציא אדם אחד, אחרים בקהל החלו בתוקפניות ואיימו עליהם", סיפרו במשטרת ויקטוריה. "מחשש לשלומם, אנשי המשטרה פיזרו גז".

"זה היה מדאיג, אף פעם לא ראיתי דבר כזה בחיים במשחק טניס", אמר סטפאן בוטריק, עד ראייה. "לא היה מספיק שוטרים, לא יותר משלושה או ארבעה. הם נראו לי קצת משקשקים, שני אנשים נגד אולי 70 או 80, זה לא טוב".

אגב, במשחק עצמו אקונומידיס הפסיד 6:4, 7:6, 6:1, ואמר: "אני מאוד מצטער שהאירוע הזה קרה במגרש טניס. זה באמת משהו שאף אחד לא רצה שיקרה, הייתה אווירה טובה. אני מאוד כועס על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully