וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקי פרץ קרוב להפועל פ"ת

אייל בן יעקב

15.1.2008 / 19:44

בעקבות הפיטורים של מלמיליאן, המלאבסים נמצאים במגעים מתקדמים עם מי ששימש כעוזר מאמן מכבי ת"א. פרץ: "נפגשנו לתיאום ציפיות"

אחרי הפיטורים הבלתי צפויים של אורי מלמיליאן מאימון הפועל פתח תקוה, בקבוצה עדיין מחפשים אחר מועמד שיחליף אותו, ואחד השמות הבולטים להחליף את מלמיליאן הוא ויקי פרץ, שבתחילת השנה עוד שימש כעוזר מאמן מכבי תל אביב. בין הצדדים כבר התקיימה פגישה וכעת אמורים ראשי הקבוצה להחליט מי ייכנס לנעליו של מלמיליאן, שלקח את התפקיד בתחילת השנה, כשלפרץ יש סיכויים גבוהים לזכות במשרה.

פרץ אישר את הדברים, ואמר: "דיברו איתי בהפועל פתח תקוה, והתקיימה פגישה אחת ולאחריה אמרו שיהיו איתי בקשר. בפתח תקוה צריכים לעשות את החושבים שלהם. בפגישה עצמה לא עלו נושאים כספיים, אלא היא נועדה יותר לתיאום ציפיות".

כזכור, פרץ שימש כעוזרו של אלי כהן במכבי תל אביב, ולאחר פיטוריו של כהן, פוטר גם פרץ, למרות שהספיק להדריך את הקבוצה במשחק גביע אופ"א מול ארצ'יאספור הטורקית. עוד לפני תפקידו במכבי תל אביב, הוא שימש כעוזר מאמן בהפועל תל אביב והדריך את נבחרת הנערים של ישראל.

אגב, אם לא ימונה מאמן עד סוף השבוע, מי שצפוי להדריך את הקבוצה במשחק הליגה הקרוב נגד הפועל נצרת עילית הוא סמל הקבוצה, בני קוזושוילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully