וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדכוני לאומית: עופר מזרחי בא, עופר מזרחי אולי גם הולך

אייל בן יעקב

15.1.2008 / 12:30

רק לפני שלושה שבועות מונה מאמן נצרת עילית, במידה של הפסד נוסף מול הפועל פ"ת הוא יעזוב. דובר נצרת עילית: "הוא יאמן גם בעונה הבאה"

גורמים בהפועל נצרת עילית אומרים שבמידה ויפסיד את המשחק במחזור הקרוב מול הפועל פתח תקוה, יפוטר המאמן עופר מזרחי מתפקידו, לאחר שלושה משחקים בלבד. למזרחי, שייתכן שצפה את המהלך, יש סעיף בחוזה, לפיו הוא יקבל חודש פיצוי במשכורת במידה שיפוטר.

"איש מבין הגורמים המוסמכים במועדון, קרי חברי הנהלת הפועל נצרת-עילית, לא העלה על דל שפתיו את האמור בידיעה", הגיב דובר נצרת עילית, משה גרמה, "עופר מזרחי הגיע למועדון רק לפני 3 שבועות, התקבל בזרועות פתוחות ומבצע עבודה טובה. אנו בטוחים כי הוא יוביל את הקבוצה לחוף מבטחים, ויאמן גם בעונה הבאה".

שחר סימנטוב ביקש להשתחרר ונענה בחיוב. סימנטוב ביקש להשתחרר מיד לאחר ועדת משמעת שנערכה לו בעקבות אירועי המשחק מול רמת השרון, בה הוחלט לקנוס אותו ב-1,000 שקלים. הפועל פתח תקוה הביעה, לפני פיטורי אורי מלמיליאן, עניין בקשר, כעת מחכים לראות האם המאמן שיוחתם ירצה גם כן לראותו במלאבס. במקביל, יבחנו סימנטוב וסוכנו גלעד קצב, ניסיונות להשתלב באחת מקבוצות ליגת העל. אלירן אלקיים ועומר עבדול עזיז, שהורחקו במשחק נגד רמה"ש, יזמינו את שחקני הקבוצה לארוחה. הכניסה למשחק הקרוב תהיה חופשית לילדים ונוער אוהדי נצרת עילית.

אחי נצרת: חלוץ קרואטי יגיע להבחן ביום רביעי. חלוץ צרפתי בן 21 נבחן היום במשחק אימון נגד מ.ס אשדוד.

הפועל חיפה: הקבוצה גיששה אצל נדיב סימנטוב מרעננה. במידה והוא יגיע, יניב צ'יצ'יאן ישוחרר לאשדוד, שמעוניינת בו.

הפועל באר שבע: הקבוצה ממשיכה לחפש שחקן זר כחיזוק, ומי ששמו הוזכר לאחרונה הוא אדוארדו מרקש הברזילאי, ששיחק בעבר בהפועל תל אביב. מרקש שיחק בעונה האחרונה ביפן, וכעת הוא שוקל במקביל להצעה מבאר שבע, הצעה מקבוצה קוריאנית. יש לציין שלמרות שהצעתה של באר שבע נדיבה ביותר, הצעת הקוריאנים גבוהה פי שלושה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully