וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנטימנטלי? קאפלו? הצחקתם אותו

15.1.2008 / 14:16

פאביו קאפלו הודיע לדיוויד בקהאם שלא יצפה למחוות ממנו. בקהאם רוצה את ההופעה ה-100 בנבחרת, במשחק הידידות נגד שוויץ

פאביו קאפלו, מאמן נבחרת אנגליה, הודיע לדיוויד בקהאם, שלא יצפה ממנו לשום מחוות סנטימנטליות לקראת משחק הידידות של אנגליה נגד שוויץ ב-6 בפברואר בוומבלי. בקהאם, שכדי לשמור על כושר מתאמן עם ארסנל בזמן הפגרה בארה"ב, רוצה מאוד לשחק במשחק הזה. אם זה יקרה זו תהיה ההופעה המאה של קפטן נבחרת אנגליה לשעבר.

רק ארבעה שחקנים מחזיקים במאה הופעות או יותר בנבחרת אנגליה, בילי רייט, סר בובי צ'רלטון, בובי מור ופיטר שילטון. "לכל מאמן יש סנטימנטים מסויימים" אמר קאפלו בן ה-61, "אבל יחד עם זאת, כולם יודעים שמאמן חייב לקחת החלטות. בקהאם חשוב לנבחרת אנגליה ויכול עוד לתרום רבות. אבל כמו שכולם יודעים, אצלי כל השחקנים שווים, וכולם מתחילים מאותה עמדה. כולל בקהאם". מערכת היחסים קאפלו בקהאם, ידעה מורדות ועליות בעונה שעברה, כאשר האיטלקי אימן בריאל מדריד. קאפלו כבר שלח את בקהאם לספסל והודיע שהוא לא בתוכניות שלו, ואז כמה מחזורים לסוף העונה, החזיר את האנגלי לעניינים, וזה עזר לריאל לזכות באליפות הדרמטית.

קאפלו היה עסוק בימים האחרונים בשיבוץ המשחקים של אנגליה במוקדמות המונדיאל. משימתו העיקרית הייתה להיפגש עם קרואטיה כבר בספטמבר. "ספטמבר הוא חודש טוב לכדורגל האנגלי. העדפנו לשחק נגד קרואטיה, בתקווה שהם יהיו מותשים מאליפות אירופה ואנחנו רעננים", אמר קאפלו, שהצליח במשימתו, ואנגליה תשחק נגד קרואטיה בספטמבר. את מוקדמות המונדיאל תפתח אנגליה נגד אנדורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully