וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון בכורה לויזה בבית"ר

15.1.2008 / 13:59

הפרואני החדש של האלופה הוצג בבית וגן וקיבל את החולצה עם המספר 17. גאידמק פנה לאוהדים וביקש להפסיק עם הקריאות הגזעניות

הזר החדש של בית"ר ירושלים, ג'וניור ויזה, ערך היום (שלישי) את אימונו הראשון בקבוצה והוצג בפני התקשורת. הקשר הפרואני קיבל את המספר 17. אריק בנאדו החולה לא התאמן ובכל מקרה הוא לא ישחק מול מ.ס אשדוד ביום ראשון בעקבות ספיגת 5 כרטיסים צהובים. מי שכן התאמן הוא שמעון גרשון, שסבל מכאבים ברגלו, והיום שב לאימונים רגילים. עוד נעדרו מהאימון שחקני הנבחרת הצעירה , חן עזריאל, שמוליק קוזוקין ושי חדד.

היום פירסם בעלי הקבוצה, ארקדי גאידמק, מכתב פניה לאוהדי הקבוצה ובו נכתב בין השאר:

"אוהדי בית"ר ירושלים – היו אחראיים! יהודים וערבים חיים יחדיו בארצנו. העימות ההדדי שקיים מזה שנים רבות גרם וממשיך לגרום לנזקים עצומים ולהרס רב הן עבור היהודים והן עבור הערבים. יום וליל, חיי היום יום שלנו נדרשים לשאת את עול הסבל הנגרם מהקונפליקט המתמשך הזה. משני צידי המתרס, התבטאויות מילוליות מוגזמות הופרחו לאוויר ומעשים קיצוניים נעשו במהלך השנים.

"אני פונה אליכם – אנא נהגו באחריות והימנעו מליצור מצבים אשר ההשלכות שלהם עלולות להיות חמורות ביותר. אני פונה אל אוהדי מועדון בית"ר ירושלים לעמוד על המשמר ולגלות אחריות,
ולהימנע מלעשות שימוש בביטויים מילוליים שעלולים להעליב את הקהילה הערבית בכל צורה שהיא... בתוקף תפקידי כבעליו של מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים, אני מבקש מכם, אוהדי בית"ר, לא לעשות שימוש בביטויים מילוליים בעלי אופי גזעני נגד הקהילה הערבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully