וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבייטמן עשוי לעבור להפועל ת"א בהשאלה

15.1.2008 / 17:40

החלוץ אמור לעבור לשורות האודמים אחרי פגישה ביום רביעי שתתקיים בין הראל לשחר. גיטא: "לבית"ר ירושלים יש סיבה להיות בלחץ"

מגן מכבי חיפה, פיטר מסיללה, שנאבק עם ברט אוונס מאייאקס קייפטאון על עמדת המגן השמאלי של נבחרת דרום אפריקה המתכוננת לאליפות אפריקה שתיפתח בסוף השבוע, הצטיין במשחק ההכנה של נבחרתו מול מוזמביק (0:2 לדרום אפריקה), לקראת גביע אפריקה לאומות שייפתח בתחילת השבוע הבא. לאחר המשחק אמר: "זה לא היה אחד מהמשחקים הטובים שלנו, אבל לנצח זה תמיד טוב למוראל. הייתי מרוצה מהיכולת האישית שלי, אבל אני עדיין יכול לשחק טוב יותר".

מחר (רביעי) תערוך נבחרת דרום אפריקה את משחק ההכנה האחרון שלה, מול בוטסואנה השכנה. למחרת תמריא הנבחרת לגאנה, שם תיערך האליפות. מסיללה יקווה להבטיח לעצמו את המקום בהרכב. בינתיים, הוא התראיין וסיפר מדוע בחר להגיע לחיפה: "אנשים כל הזמן שואלים אותי למה לא חיכיתי עוד כמה חודשים בכדי, אולי, לעבור לליגה גדולה יותר. אני תמיד מסביר שגם למשחקי ליגה של מכבי חיפה מגיעים סקאוטים מאירופה. אני בטוח שאקבל את ההזדמנות לשחק באירופה בעתיד".

נציגיו של החלוץ שלומי ארבייטמן יבקש ממכבי חיפה לזרז את חתימת ההסכם איתו, עד עונת 2010/11. כזכור, בין הצדדים סוכם כי החלוץ יאריך את חוזהו בתמורה לשדרוג בשכרו. "לא ייתכן ששחקן בליגת העל ישחק בלי חוזה", אמרו. בחיפה טוענים כי לשחקן יש חוזה, ואם ההצעה החדשה לא תיחתם עד תום העונה, שכרו לא ישודרג.

בלי קשר, ביום רביעי עשוי השחקן לעבור להפועל תל אביב, זאת לאחר פגישה שצפויה להתקיים בין חבר הנהלת הפועל תל אביב, מוני הראל ונשיא חיפה, יעקב שחר. לפגישה עשוי להגיע גם הבעלים של בית"ר נס טוברוק, אריק איזיקוביץ'. בשלב זה בהפועל תל אביב מעוניינים בשחקן עד תום העונה, ובמכבי חיפה מוכנים להשאילו. כפי שפורסם אתמול, שחר ישחרר את ארבייטמן, זאת לאור השיחה שהתקיימה עם החלוץ לאחר המשחק האחרון בו ניצחה הקבוצה את מכבי תל אביב.

חלוץ חיפה, אושרי גיטא, שכבש את השער השלישי בניצחון על מכבי תל אביב, אמר היום: "נכנסתי בחמש הדקות האחרונות ואני שמח שהפקתי את המקסימום מעצמי. זה שער הבכורה שלי בבוגרים. אין ספק, זאת התגשמות חלום קטן עבורי. אני מקווה לכבוש עוד שערים". על העובדה שחיפה צימקה את הפער מבית"ר ירושלים אמר: "יש להם סיבה להיות בלחץ. חיפה נראית טוב, אנחנו עושים את העבודה שלנו בשקט. אז שיילחצו. אנחנו נמשיך בדרך שלנו ונחכה למעידה שלהם כדי להתקדם לאליפות".

עדכון ראשון: 15/1/08 11:25
עדכון אחרון: 15/1/08 18:03

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully