וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפכה מתקרבת לנהריה

שגיא ניר

15.1.2008 / 10:30

התבוסות האחרונות הובילו לחיפוש אחר מחליפים לגארדים אוצ'וקוליץ' וגילכרייסט. גם טנוקה בירד, שממעט לשחק בחולון, עשוי לעזוב

התבוסה אמש (שני) בחולון (87:69) תגרום למיני-מהפכה בעירוני נהריה. מי שצפויים לשלם את המחיר את צמד הגארדים הזרים, סשה אוצ'וקוליץ' וג'ון גילכרייסט, שעשויים לעזוב את הקבוצה.

תצוגת הנפל באולם הפחים הקפוא, שהביאה להפסד שני ברציפות בליגה ורביעי מול אחת מארבע המועמדות לפיינל-פור, הביאה את המאמן אריאל בית הלחמי להחליט סופית על שינויים בקו האחורי. אוצ'וקוליץ' וגילכרייסט הובילו את הקבוצה בשלבים שונים של העונה הקודמת, אבל למרות הכישלון בהעפלה לפיינל פור קיבלו הזדמנות נוספת מהמאמן. אלא שכעת מחפשים להם בנהריה מחליפים.

אוצ'וקוליץ', שהיה ראשון הזרים שחתמו הקיץ בקבוצה, איבד בשלושת המשחקים האחרונים את מקומו בחמישייה, ובמשחק בחולון קלע 6 נקודות ב-12 דקות בלבד. הממוצע העונתי של המונטנגרי עומד על 11.8 נקודות, 2.7 אסיסטים ו-2.2 איבודים ב-24 דקות. גילכרייסט, שחזר לנהריה לפני המחזור השישי אחרי שלא מצא את מקומו גם בונטספילס הלטבית, ולמרות שנחתך ממנה בעונה שעברה, עלה אתמול לראשונה בחמישייה של בית הלחמי, אלא שבשלושת המשחקים הקודמים שותף 11.3 בלבד בממוצע למשחק.

הכישלון הצורב ביורוקאפ ובגביע המדינה וחוסר היכולת של נהריה להתמודד מול מכבי תל אביב, ירושלים, בני השרון והפועל חולון יביאו את נהריה לחפש מנהיג חדש על המגרש. במקביל, מודאגים בקבוצה ממצבו של הגארד הותיק אדריאן פלדג'ר, שקלע אתמול נקודה בודדת ב-25 דקות, וסוחב איתו ככל הנראה פציעה ישנה.

טנוקה בירד עשוי לעזוב את חולון

טנוקה בירד, הזר המעוטר ביותר שנחת אי פעם בקבוצה ישראלית שאינה מכבי תל אביב, עשוי לעזוב את הפועל חולון. הקבוצה חזרה לרוץ, לשמוח ולנצח מול נהריה, אלא שלהצטיינותם של פי ג'יי טאקר, אריק קמבל וכריס ווטסון מתחת לסלים, כמו גם לקיצוץ הרוטציה של מיקי דורסמן (כל שחקני החמישייה שיחקו מול נהריה מעל 33 דקות כל אחד) יש מחיר. בירד, שלא שיחק אמש אפילו דקה אחת ואינו מוצא מקום של קבע ברוטציה העמוקה של מיקי דורסמן, עשוי למצוא את עצמו בקרוב במקום אחר.

לסנטר, שעבר כבר את גיל 36, יש חוזה המאפשר לחולון לשחררו במהלך העונה. השחקן, שנחת בנתב"ג ביום המשחק במלחה שהופסק בנסיבות טרגיות, ושותף 2 דקות בלבד במשחק הניצחון באשקלון במחזור השישי, מחזיק בינתיים בממוצעים של 5.2 נקודות ו-4.8 ריבאונדים ב-16.2 דקות של חמשת המשחקים בהם שותף. אלא שהמצאי המוגבל של סנטרים איכותיים בשוק, כמו גם סירובם של שחקנים מליגת ה-NBDL להגיע לקבוצות אירופיות שאינן משתתפות ביורוליג, עשוי להשאיר את בירד בחולון לפחות בתקופה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully