וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריברס בסימן שאלה ליום ראשון

15.1.2008 / 9:54

הקוורטרבק של סן דייגו פצוע בברכו, כרגע לא בטוח שישחק מול ניו אינגלנד. וגם, משהו מעניין מצד אוהד של סן דייגו בישראל (כן, יש כאלה)

פיליפ ריברס, הקוורטרבק של סן דייגו, עדיין בסימן שאלה למשחק מול ניו אינגלנד פטריוטס ביום ראשון. ריברס נפצע בברכו בניצחון 24:28 על אינדיאנפוליס, והוחלף על ידי בילי וולק. "כרגע ריברס בחוץ, אבל עדיין יש סיכוי שהוא ישחק, בדומה למה שהיה עם אנטוניו גייטס", אמר המאמן, נורב טרנר. גייטס היה פצוע בשל פריקת בוהן ולא התאמן שבוע שלם, אולם שיחק ביום ראשון מול הקולטס.

מי שהצהיר שיהיה מוכן למשחק הוא לדניאן טומלינסון, הרץ האחורי שנטש גם הוא במהלך ההתמודדות עם הקולטס. "זו רק מתיחה, אני לא מתכוון להחמיץ אימונים", אמר טומלינסון. מחליפו, מייקל טרנר, נטל את המושכות והשיג 72 יארדים שתרמו לניצחון. "יש לנו מזל שיש לנו שחקנים כמו מייקל טרנר או דארן ספרולס", אמר טרנר (המאמן), "כי עם כל כך הרבה פציעות, חייב להיות לך מזל".

המאמן המפסיד, טוני דאנג'י, ידון בעתידו ב-NFL עם רעייתו. דאנג'י צפוי לעזוב את הקולטס אחרי חמש שנים, במהלכן לא ירד מ-12 ניצחונות בעונה הרגילה והעניק לפרסות זכיה ראשונה בסופרבול מאז עברו לאינדיאנפוליס, ב-1984. "כנראה שנתפלל הרבה כדי להחליט על העניין הזה", אמר דאנג'י, הידוע כדתי אדוק.

ולחדשות מהליגה:

דארן מקפאדן, הרץ של ארקנסו, הודיע כי לא יפתח את שנתו האחרונה במכללה ויילך לדראפט ה-NFL. גם סטיב סלייטון, הרץ של ווסט וירג'יניה, יעמיד עצמו לבחירה בסוף אפריל, וכמוהו התופס של מישיגן, מריו מאנינגהאם.

טוני ספאראנו, עוזר המאמן של דאלאס, הוא המועמד המוביל למשרת המאמן של מיאמי. ספאראנו עבד תחת ביל פארסלס כשזה אימן בקאובויס, עד לעונה שעברה. וושינגטון, שמחפשת בעצמה מאמן, ראיינה לתפקיד את גרג וויליאמס, ששימש מתאם ההגנה שלה ועוזר המאמן מאז 2004. גרין ביי פאקרס צפויה להאריך את חוזהו של המאמן מייק מקארת'י.

לאוהדי סן דייגו יש מה לומר

96 תגובות (נכון לכתיבת שורות אלה) קיבלה ידיעת משחקי יום ראשון, ומדובר פה במשהו שלא קרה בוואלה! פוטבול עד היום, סוג של תיעוד על מדור שהוקם על ידי רחביה ברמן ומטופח כאן כבר כמעט שבע שנים. מסתבר שעם גולשים איכותיים וקנאים לספורט, אפשר להגיע רחוק, גם במשחק שלא מעניין את רוב אוהדי הספורט הישראלים. מבין כל התגובות, מצאנו אחת שנכתבה מהלב, ובהחלט ראויה לבמה רחבה יותר. התגובה נכתבה ונחתמה על ידי "אוהד סן דייגו".

קואץ' טרנר היקר

קודם כל, תודה. תודה שהסכמת לעזוב משרה שבה חמישה ניצחונות בעונה נחשבים כ"צעד בכיוון הנכון", ולקחת משרה שבה 11 (!) ניצחונות בעונה נחשבים כישלון. ועכשיו, סליחה על שלא הבנו אותך כל העונה ולא הבנו שאין לך עניין בעוד עונה של 2:14 ובסופה התרסקות. לא הבנו שאתה ראית לפני חצי שנה שראשות ה-AFC מערב היא לא משהו שמוטל בספק, ושהשאלה היחידה שחשובה היא איך תשחק הקבוצה בינואר.

לא הבנו למה אתה מתעקש לשחק באויר כש-LT נמצא ובריא, והנה, אחרי שני משחקי פלייאוף, אנחנו מבינים כמה חשוב שיש עוד אופציות. קיטרנו אחרי ההפסד לנמושות ממינסוטה, ואמרנו שאם רק היית נותן ל-LT לרוץ, הייתם חוזרים משם עם נצחון ואדריאן פיטרסון לא היה קובע שיא ריצה למשחק. לא הבנו שזה המשחק הראשון של ריברס באולם, ושבשביל להצליח בינואר צריך לדעת לנצח ב-RCA, אז אתמול ראינו כולנו כמה צדקת וכמה ריברס למד מהמשחק ההוא.

אמרנו שאתה לא מכין את השחקנים מנטלית למשחק, ולא קלטנו שכלום לא קורה מהפסד לצ'יפס בנובמבר, ושלמשחקים קובעים אתה שולח חבורת גברים שמוכנים לקרב, ויודעים שאם רק יתנו את כל מה שיש להם, הניצחון אפשרי.

לא פירשנו נכון את השקט שלך, חשבנו שאתה לא מסוגל לנהל משחק ולהגיב לאירועים, והנה ראינו אתמול משחק מנוהל למופת, גם כשהכל כאילו לא הלך. אף אחד לא נלחץ ולא שינה תוכניות גם כש-KT וריברס לא היו על המגרש. כל הכבוד גם על הביצים שלא לסכן אותם בסוף המשחק, כשכל מה שהיית צריך זה דאון ראשון אחד בשביל לסגור עניין. ידעת שקבוצות ההרחקה וההגנה יכולות למנוע מהקולטס להבקיע. על הביטחון בהם הם עוד יחזירו לך הרבה דיווידנדים.

בקיצור קואץ', המשך בדרך הזאת. אל תקשיב לכל אלה שטוענים שהקולטס הפסידו את המשחק כי מאנינג לוזר ודאנג'י לא מנהל משחק. הצ'ארג'רס ניצחו כי הם היו אתמול קבוצה בטוחה בעצמה, ביכולות של השחקנים ובצוות המאמנים. מספיק היה לראות את השקט והבטחון על הפנים של מרימן, הרדוויק, מקרי וכל השאר, לעומת הלחץ על הפנים של מאנינג והתסכול הברור של הריסון וסנדרס. החטיפות והמסירות הלא מושלמות לא היו בגלל שמאנינג לוזר, אלא כי קשה (אם לא בלתי אפשרי) לזרוק טוב כשהגנת סן דייגו מבריחה אותך מהכיס כמעט כל דרייב.

כאחד שכעס על הפיטורים של קואץ' שוטנהיימר, לא נותר לי אלא לבקש את סליחתך על שלא נתנו לך זמן ולא האמנו בך. אני בטוח שבשבוע הבא לא צפויים לפטריוטס חיים קלים. אמנם סביר להניח שמומחי וואלה! פוטבול יצפו לכם תבוסה, אבל אלה אותם מומחים שלא הבינו את מה שעשית כל העונה, וגם אלה שצפו שהקבוצה שלך תתקשה מול טנסי (כי פישר גאון ואתה לא) ותפסיד לקולטס (למרות שגם בלי התקפה ניצחתם אותם בעונה הסדירה).

אני בטוח שאתה כבר יודע את זה, אבל חשוב להגיד שוב ושוב, אוהדי סן דייגו אתך, והמהלך שהביא אותך לקווים הולך ומצטייר כאחד מאותם מהלכים שמשנים קבוצה (כמו הטרייד ששלח את מייקל ויק לאטלנטה בתמורה ל-LT או החלפת איליי מאנינג בבחירות דראפט שהביאו את מרימן וקסטיו לקבוצה). בהצלחה בפוקסבורו ביום ראשון (ואולי גם בשלישי לפברואר)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully