וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה: עליית הנוער

אריק רחמיאן

14.1.2008 / 19:26

בקבוצה שיחררו את חמשת הזרים שנבחנו לאחר שלא הרשימו במשחק ההפסד לקבוצת הנוער של המועדון, 4:3. החלוץ סקאמה נשאר בינתיים

חמישה מתוך ששת הזרים שנבחנו היום (שני) במכבי נתניה, שוחררו וזאת לאחר היכולת החלשה שהציגו במהלך משחק האימון מול קבוצת הנוער של המועדון, בה ניצח הנוער 3:4. לזכות הבוגרים כבשו אלון וייסברג, ריקרדו ספיר ששוחרר, וסבסטיאן רוזנטל. הנבחן היחידי שנשאר להמשך ההתרשמות בקבוצה הוא החלוץ פרנסיס סקאמה בן ה-20, שהגיע אתמול בבוקר מהאי ונואטו שליד ניו זילנד. הוא אמנם לא הרשים במיוחד, אך ההחלטה להשאירו למספר ימים נובעת בשל העובדה שעטר התקשה לאמוד על יכולתו מאימון בודד אחד ובימים הקרובים יחליט המאמן באשר לעתידו.

החמישייה ששוחררה היום מצטרפת לשורה ארוכה של נבחנים שהגיעו מאמצע חודש דצמבר ושוחררו בזה אחר זה. לאור הכישלון החרוץ, ובעיקר לאור ההוצאות הגדולות בהטסתם של הנבחנים, אירוחם בבתי מלון, והוצאות עבור בדיקות רפואיות, הוחלט הערב לעשות "חושבים" ולהפסיק הטסה סיטונאית של כל שחקן שמוצע לקבוצה. לא מן הנמנע שנתניה תחזור לשיטה שהנהיג בזמנו הבעלים הקודם, אשר אלון, שבה כל סוכן יישא בהוצאות הכרוכות בהבאת השחקן, ורק לאחר החתמתו תשיב הקבוצה את ההוצאות לסוכן. בימים האחרונים אף עלתה האפשרות שעטר יטוס לחו"ל לצפות ולעקוב אחר שחקנים שהוצאו לקבוצה ואינם מוכנים להגיע למבחנים בארץ, או שקבוצתם אינה מוכנה שייצאו למבחנים בישראל.

הנהלת מכבי נתניה מסרה הערב, דרך האתר הרשמי של הקבוצה: "המועדון ימשיך לחפש אחר זרים איכותיים שישדרגו את הקבוצה. כולנו יודעים כי המועדון צריך לחזק את הקבוצה אבל מנגד אנחנו לא מוכנים להביא למכבי נתניה שחקנים בינוניים אשר יתפסו עמדות של שחקנים צעירים ושחקני נוער שמתפתחים בקבוצה הבוגרת".

בנתניה אומרים הערב שמועמדותו של החלוץ הגרמני ממוצא גנאי, אדיוול אוגנגבור, שנבחן בסוף השבוע האחרון ושב לאחר יומיים לגרמניה לא ירדה מהפרק, ונשקלת האפשרות להחתמתו, שכן על פי גורמים בקבוצה מדובר בחלוץ מצויין שנאלץ לשוב בשל מחוייבות לקבוצתו. מחר תחל מכבי נתניה את הכנותה לקראת המשחק החשוב מול מכבי פתח תקוה בשבת הקרובה. החלוצים איתי שכטר ודלה ימפולסקי והקשר אלמוג כהן ייעדרו משני האימונים הקרובים. שלושת השחקנים הצטרפו לאימון הנבחרת הצעירה ורק ביום חמישי יחזרו לאימוני הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully