וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הבטיח שחר לארבייטמן?

14.1.2008 / 16:41

מקורביו של החלוץ טוענים כי הבעלים רמז לו שישחק, אבל לאחר החילוף של גיטא המתיחות עם המאמן גברה. לוי לא בונה על החלוץ ומחכה להודעה של שחר

במכבי חיפה מדווחים על מתיחות קשה בין מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, לחלוץ שלומי ארבייטמן, זאת בעקבות העובדה שהשחקן לא שותף אתמול (ראשון) בניצחון על מכבי תל אביב (1:3), ובעקבות ההתפתחויות האחרונות בגזרתו של השחקן. גורמים בחיפה טוענים כי בעקבות השיחה אתמול, גם אם יישאר בקבוצה, ארבייטמן לא צפוי לקבל דקות משחק רבות העונה. "הוא זלזל ברוני לוי. ההצהרות שלו על עזיבה לקבוצה אחרת אינן במקומן", אמר גורם במועדון. רוני לוי עצמו טוען כי "אושרי גיטה היה הרבה יותר טוב באימונים ולכן הוא שיחק וארבייטמן לא".

כזכור, המתיחות בין השניים החלה במהלך המשחק מול בני יהודה לפני מספר מחזורים, במהלכו ארבייטמן לא הגיע לקבל הוראות טקטיות ונשלח חזרה אל הספסל. מאז ביקש ארבייטמן מספר פעמים לעזוב את המועדון בטענה שהוא לא זוכה לדקות משחק. אתמול, לפני המשחק, השחקן נועד עם יעקב שחר ורוני לוי וביקש לעזוב. "אנחנו בונים עליך", הסבירו לו השניים. ארבייטמן שכבר הסביר שהוא נחוש לעזוב אמר: "נדבר אחרי המשחק".

לטענת מקורביו של השחקן, עוד לפני שעלתה הקבוצה על כר הדשא הוא התקשר לחברתו ועדכן אותה כי הוא ייטול חלק במשחק. אבל אז, כמה דקות לסיום נכנס אושרי גיטה למשחק במקומו ובאותו הרגע החליט ארבייטמן ליזום שיחה עם שחר במטרה לעזוב. "אם מעלים את גיטה לפניו, אין סיבה שהוא יישאר במכבי חיפה. שחר רמז לו בשיחה שהוא עולה לשחק, החילוף הזה גמר אותו", טוענים מקורביו.

בסביבתו של השחקן טוענים כי מכבי חיפה שסיכמה איתו בעל פה על הארכת החוזה עד עונת 2010/2011 מעכבת את החתימה בכוונה. "איפה נשמע דבר כזה שלשחקן אין חוזה?", אמרו. בחיפה טוענים כי נציגיו הם אלה שמעכבים את החתימה, וכי הזמינו אותם מספר פעמים לפגישה.

כזכור, בסביבתו של שחר טענו הבוקר כי הנטיה היא "אכן לשחרר את השחקן, למרות דבריו של שחר אתמול". בני יהודה, בני סכנין ומכבי הרצליה גיששו השבוע אצל השחקן, אבל ארבייטמן נחוש לשחק דווקא בהפועל תל אביב, והוא גם הבהיר זאת לשחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully