וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היקס מודה: "דיברנו עם קלינסמן"

14.1.2008 / 14:52

הבעלים של ליברפול חשף כי במסגרת החיפוש אחרי אלטרנטיבה לרפא בניטז הציעו ראשי הקבוצה את המשרה למאמן נבחרת גרמניה לשעבר

עד עתה העובדה שכסאו של רפא בניטז בליברפול מתנדנד נותרה בגדר שמועה, אבל היום (שני) גילה טום היקס, אחד מבעלי הקבוצה, כי לפני חודשיים הוא ניסה לסכם עם יורגן קלינסמן על הגעתו למרסיסייד כמחליפו של בניטז. "ניסינו לנהל איתו משא ומתן בתור ביטוח למקרה שרפא יעזוב לריאל מדריד או למקומות אחרים שדובר עליהם בשמועות השונות, או לחילופין למקרה שהיחסים בינינו יצאו מכלל שליטה", אמר היקס ל'ליברפול אקו'.

למרות הדברים, מדגיש היקס כי אין כל כוונה להחליף את בניטז, שעיצבן כהוגן את הבעלים האמריקאים כשהצהיר כי הם אינם מבינים את הדרך בה יש לנהוג בשוק ההעברות. "אחרי הפגישה הארוכה שהיתה לי ולג'ורג' ג'ילט עם רפא אחרי המשחק מול מנצ'סטר יונייטד שמנו את כל משקעי העבר מאחורינו, וקיבלנו את מילתו לפיה הוא רוצה להישאר בליברפול".

כזכור, סירב קלינסמן לגישושים מצד ליברפול, כמו גם לאלו שהגיעו מכיוון טוטנהאם לקראת סוף ימי מרטין יול בווייט הארט ליין, והשבוע הוא קיבל את הצעתה של באיירן מינכן, אותה יתחיל לאמן החל מהקיץ הקרוב.

* סטיב סידוול, קשרה של צ'לסי שהתקשה לרכוש לעצמו מקום בהרכב הקבוצה מאז שנרכש מרדינג בתחילת העונה, עשוי להיות מושאל לסנדרלנד עד לסיום העונה, כשגם בלקבורן הביעה עניין בשחקן.

* אלן סמית', חלוץ ניוקאסל, הושעה לשני משחקים בעקבות הכרטיס האדום שספג בשניות הסיום של משחק ההפסד של המגפייז למנצ'סטר יונייטד (6:0).

* ג'רמיין דפו, שלא מוצא שפה משותפת עם מאמנו החדש בטוטנהאם, חואנדה ראמוס, מועמד לעבור לפורטסמות.

  • עוד באותו נושא:
  • ליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully