וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביינום ייעדר חודשיים

14.1.2008 / 23:44

מכה קשה ללייקרס: הסנטר הצעיר שנפצע בברכו בניצחון על ממפיס, הפגין יכולת נהדרת בשבועות האחרונים. שחקני הבולס ספסלו את נואה

במהלך הקיץ נחשפה קלטת וידאו בה נראה כוכב הלוס אנג'לס, קובי בראיינט כשהוא יורד על יכולותיו של אנדרו ביינום, סנטר הקבוצה. מאז השניים השלימו, וביינום החל להראות סימני התפתחות מרשימים העונה, והיה חלק חשוב מאוד בריצה האחרונה של הקבוצה, שעומדת על מאזן מצויין של 11:25. אלא שהערב (שני) נודע כי השחקן ייעדר כחודשיים מהמגרשים, בעקבות הפציעה בברכו שספג במשחק הניצחון על ממפיס אתמול.

ביינום, שהעמיד העונה ממוצעים של 13 נקודות ו-10.2 ריבאונדים למשחק, עלה לריבאונד במהלך הרבע השלישי, נחת על רגלו של למאר אודום, ונפל לפרקט כשהוא מתפתל מכאבים. בדיקת ה-MRI שעבר השחקן היום הראתה חבלה קשה בברך, אך ביינום ככל הנראה לא יזדקק לעבור ניתוח. "הוא כבר מתמקד בתהליך השיקום", אמר דייויד לי, סוכנו של השחקן.

"די פחדתי כשזה קרה", סיפר ביינום. "אבל עכשיו אני מרגיש בסדר. מעולם לא שמעתי קול נפץ כזה מכיוון הברך שלי, אבל זה לא גרוע כמו שחשבתי בתחילה. שמתי על הברך קצת קרח, ומיד הרגשתי טוב יותר".

שחקני הבולס ספסלו את נואה

ג'ואקים נואה, הרוקי של הבולס, לא שיחק בהפסד 105:84 לאטלנטה הלילה, ומי שהחליט על כך לא היה מאמנו, ג'ים בוילאן. נואה התעמת בשבוע שעבר עם עוזר המאמן רון אדאמס במהלך אימון והושעה בעקבות כך מהמשחק מול פילדלפיה, אבל לדעתם של יתר חבריו לקבוצה העונש שהוטל עליו לא היה מספיק חמור, ולפני המשחק מול ההוקס אתמול הם ערכו הצבעה בה הסכימו פה אחד שנואה יחכה משחק נוסף לחזרתו.

"עדיין יש לנו צ'אנס להציל את העונה הזאת", הסביר את ההחלטה אדריאן גריפין. "וזה מסוג הדברים שיכולים לקרב את החבר'ה אחד לשני. כולם כאן יודעים שג'ואקים יכול לתרום לנו ואנחנו מצפים לחזרתו".

נואה, שהתנצל ארוכות בפני אדאמס לאחר השעייתו המקורית, נשמע מפויס הרבה פחות לאחר החלטת חבריו: "אני צריך פשוט לקבל את זה. מה אתם רוצים שאני אגיד? תשאלו אותם למה הם החליטו כך. אני לא יודע... האם אני מסכים? זה לא משנה. אני מכבד את חברי לקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully