וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין לא תהיה שיכורה מניצחון

יצחק סולומון

14.1.2008 / 13:01

חברת "פרפקט רנסנס" הבטיחה להעניק פרס - ארגז וודקה לקבוצה הראשונה שתנצח את בית"ר. היו"ר מאזן גנאים דחה את המתנה

חברת פרפקט רנסנס הבטיחה בתחילת העונה להעניק פרס ארגז "וודקה פרפקט" לכל אחד מהשחקנים וצוות המאמנים של הקבוצה הראשונה שתנצח את בית''ר ירושלים האלופה. מכיוון שסכנין גברה השבוע על בית"ר, פנו ראשי החברה להנהלת סכנין וביקשו להעניק להם את הפרס, אולם הנהלת סכנין דחתה את ההצעה בנימוס. היו"ר מאזן גנאים הסביר: "לא יראו את זה יפה בעיר. יש הרבה אנשים דתיים ועל פי האיסלאם אסור לשתות חריף. אנחנו מכבדים את כל הדתות, אז את שלנו לא נכבד?", הסביר.

לדברי אהרון כפיר, יועץ התקשורת של "פרפקט רנסאנס": "מיד עם הישמע שריקת הסיום, פניתי ליו"ר בני סכנין מאזן גנאים על מנת להסדיר את הענקת פרס ארגזי הוודקה לשחקנים. גנאים הודה על הכוונות הטובות, אך לאחר שבחן את הנושא בשיחות עם גורמים במגזר, דחה בנימוס את ההצעה".

מאזן גנאים חזר והדגיש היום כי אין לו כל כוונה לשחרר את השחקן הכי חם בסגל שלו, מאור בוזגלו. "הוא מרוצה אצלנו וגם האבא. יש לו חוזה עד סוף העונה. אם זה תלוי בנו, השידוך הזה יימשך עוד הרבה שנים. אנחנו נתנו לו בית חם, ואין סיכוי שנשחרר אותו עד סוף העונה". בוזגלו חוגג בדיוק היום את יום הולדתו ה- 20.

בסכנין מקבלים את הרושם שאיליה יבוריאן כבר לא כל כך נחוש לעזוב את הארץ. גורם בכיר בסכנין חזר והטיל ספק באמיתות הסיפור לפיו אחיו נורה ברוסיה. "אם אח שלי היה נורה, הייתי עוזב הכל וטס לסוף העולם כדי להיות אתו. אצל איליה הכל ביותר איזי", אומר גורם בסכנין.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully