וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עשיתי כל מה שיכולתי"

14.1.2008 / 12:05

מרווין הריסון מבטל טענות על חוסר מאמץ מצידו בהפסד הקולטס. ריברס וטומלינסון טוענים: "נהיה כשירים". אואנס: "רומו לא אשם"

להפסד ביתי לסן דייגו לא הייתה אינדיאנפוליס מוכנה. עם חצי אנטוניו גייטס, וכמעט מחצית שלמה בלי לדניאן טומלינסון ופיליפ ריברס, הקולטס לא התגברו על הצ'ארג'רס, ובסופו של דבר מצאו את עצמם בחוץ. האשמות רבות נשמעו גם כלפי התופס מרווין הריסון, שחזר לאחר היעדרות של שלושה חודשים, נראה חלוד ולא מוכן וסופסל במחצית השניה.

"עשיתי כל מה שיכולתי", אמר הריסון. "ההחלטה לספסל אותי בסיום הייתה החלטת מאמן, ובסופו של דבר כנראה שהיה צריך לספסל אותי בסיום כדי להשיג תוצאה טובה יותר". על עתידו אמר הריסון: "אני עובד קשה ואהיה מוכן לשוב בעונה הבאה". מי שכן צפוי לעזוב הוא המאמן, טוני דאנג'י, שסוגר חמש עונות של לפחות 12 ניצחונות לעונה עם הקולטס.

לא כולם היו בהלם מההדחה, ולא כולם מתפעלים מההישג של דאנג'י. "זה הפסד כואב, אבל לא מפתיע", כתב בוב קרביץ, הפרשן הבכיר של ה"אינדי סטאר", "הקולטס הפכו להיות האטלנטה ברייבס של ה-NFL, חמש עונות מדהימות כל כך, ורק טבעת אליפות אחת כקבלה". בעניין הריסון כתב קרביץ: "קשה להצביע על האשם העיקרי בכך, אבל כשזה נוגע לפציעות, ספקולציות הופכות לעתים למוטעות".

בצד של הצ'ארג'רס הייתה, כמובן, אופוריה, אבל שם מודאגים מפציעותיהם של פיליפ ריברס ולדניאן טומלינסון. טומלינסון אמר לאחר המשחק כי חשב שהוא יכול לחזור, אבל אז הבין שלא יוכל לשוב למגרש. ריברס טען גם הוא שהיה כשיר לעלות, אבל הוסיף: "לא רציתי להוציא את בילי וולק מהקצב". וולק, אחד המחליפים המנוסים בליגה, הינדס את דרייב הניצחון של סן דייגו. אלא אם תוצאות הבדיקות יראו אחרת, טומלינסון וריברס ישחקו ביום ראשון מול ניו אינגלנד.

"זריקה של מזל"

"קללת ג'סיקה". זו היתה כותרת ה"ניו יורק פוסט", שהקניטה את טוני רומו. הקוורטרבק של דאלאס לקח את ג'סיקה סימפסון חברתו לחופשה במקסיקו לפני המשחק, ובניו יורק נתפס הדבר כזלזול בג'איינטס. אחרי הניצחון 17:21 על הקאובויס, כל ההזמנות שכבר חילקו בדאלאס למשחק גמר ה-NFC חוזרות לארון.

"אנחנו בגמר ה-NFC ולא יימאס לנו לשמוע את זה כל השבוע", אמר איליי מאנינג. "לא נתנו לנו יותר מדי קרדיט, אבל זה בסדר. זו הדרך שבה אנחנו אוהבים אותו". על העובדה שהוא יהיה המאנינג היחיד בגמר החטיבה אמר איליי: "ההפסד של פייטון קשה, אבל אני בטוח שהוא יעודד אותי במשחק מול גרין ביי". הג'איינטס נוסעים ללמבו פילד, שם יפגשו את הפאקרס בקור שעלול לעבור מינוס עשר מעלות צלזיוס.

טרל אואנס עלה פצוע למשחק מול ניו יורק ג'איינטס, ממש כמו לסופרבול לפני שלוש שנים מול הפטריוטס, כששיחק בפילדלפיה. אז הפסידו האיגלס לניו אינגלנד, מה שגרם למתקפה חסרת תקדים של התופס על הקוורטרבק, דונובן מקנאב. הפעם נוצחו הקאובויס, הודחו, אבל לאואנס אין טענות לרומו, הקוורטרבק הנוכחי שלו. "ההפסד לא באשמתו. אפשר לשים עליו את האצבע, לדבר על החופשה שלקח לפני המשחק, אבל זה סתם לא יהיה הוגן", אמר אואנס. "הפסדנו כקבוצה. כקבוצה. זה לא הפסד של אדם אחד".

רומו עצמו היה טוב במחצית הראשונה, אבל לא הצליח לברוח מההגנה המדהימה של הג'איינטס בשניה. על הזריקה האחרונה, שהובילה לחטיפה של אר. דאבליו. מקוורטרס, אמר הקוורטרבק: "אואנס היה מכוסה וכך גם התופסים האחרים. זרקתי לאמצע, זו הייתה זריקה של מזל". הוא סיכם: "זה כואב. כרגע זה מאוד כואב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully